Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل این دفتر با  اعلام این خبر گفت:  با توجه به اینکه موضوع ساماندهی و نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری در سراسر کشور در اولویت جدی این دفتر قرار دارد، در حال برنامه ریزی برای فراهم نمودن مقدمات این امر هستیم.

مدیرکل دفتر آموزش با تاکید بر اهمیت نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی گفت: یکی از وظایف مهم این دفتر،  نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی تابعه است  که شامل آموزشگاه‌های آزاد هنری، مرکز آموزش های مهارتی کاردانش و هنرستان های هنرهای زیبا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: سامانه ی آموزشگاه‌های آزاد هنری به نشانی sso.farhang.gov.ir  می‌باشد که کلیه آموزشگاه‌های دارای مجوز تا پایان مهرماه 1401 فرصت دارند تا اطلاعات خود را در این سامانه ثبت نمایند.
اسماعیلی افزود: همه اساتید و مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری فرصت دارند درخواست صدور کارت صلاحیت تدریس خود را  تا پایان مهرماه در سامانه فوق ثبت نمایند. همچنین آموزشگاه‌های آزاد هنری می‌بایست گزارش‌های عملکرد گذشته ی آموزشگاه را تا پایان مهرماه 1401در این سامانه ثبت کنند و از این پس به صورت مستمر گزارش های سه ماهه خود را در سامانه ارائه نمایند.

اسماعیلی ادامه داد : متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد هنری سال های 1399 و 1400 که تا کنون مکان مناسب جهت راه اندازی آموزشگاه خود معرفی نکرده اند نیز حداکثر تا پایان مهرماه 1401 فرصت معرفی مکان آموزشگاه را  در سامانه فوق دارند.

مدیر کل  دفتر آموزش  در خاتمه با بیان اینکه مهلت مقرر تا پایان مهرماه 1401 بوده و تمدید نمی شود تاکید کرد : پس از پایان مهلت مقرر، درباره آموزشگاه هایی که در این خصوص اقدام ننموده اند تصمیمات قانونی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاونت هنری دفتر ارزیابی آموزشی آموزشگاه های آزاد هنری تا پایان مهرماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد