Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود سبحانی‌فر، مسئول زیست بوم اتباع اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام رایگان ۱۰۰۰ زائر اولی مهاجرین افغانستانی به کربلای معلی انجام شده است.

سبحانی‌فر گفت: یکی از خیرین افغانستانی مقیم ایران با همکاری امور مهاجرین و اتباع وزارت داخله کشور ایران هزینه اعزام مهاجرین زائر اولی به پیاده‌روی اربعین حسینی را پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبحانی فر با اشاره به استقبال گسترده مهاجرین افغانستانی از این طرح، گفت: ثبت‌نام از مهاجرین افغانستانی که تاکنون سفری به عتبات عالیات نداشته‌اند، انجام شده و اسامی این افراد برای صدور مجوز لازم به وزارت کشور ایران ارسال شده است.

سبحانی‌فر گفت: این هزار نفر از حدود ۱۰ ولایت کشور ایران ثبت‌نام کرده‌اند که در دو نوبت با اتوبوس به سمت عراق حرکت خواهند کرد.

 مسئول زیست بوم اتباع اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مهاجرین افغانستانی که دارای کارت آمایش هستند به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

علاوه‌براین رئیس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: اتباع افغانستانی، بدون روادید و با داشتن مدارک قانونی می‌توانند برای مراسم اربعین عازم عتبات شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهاجرین افغانستانی اربعین ایران مهاجرین افغانستانی سبحانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده الست.

شروع ثبت‌نام دانشجویان و مهاجرین خارجی در سامانه "سهما"فرصت دوباره به دانش‌آموزان اتباع برای ثبت‌نام در سامانه "سهما"مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سامانه سهما تمدید شد

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم