Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد یحیی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اجرای از ۵ طرح و پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان خلخال با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: با بهره برداری از پل روستای کمر برروی رودخانه قزل اوزن به روستای گاو هم اکنون مسیر دسترسی جدیدی از استان اردبیل به  روستای گاو از توابع شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال هم در این زمینه گفت: عملیات اجرایی راه دسترسی روستای هشی به روستای کمر به طول ۱۲ کیلومتر بوده که ۵ کیلومتر از این مسیر تاکنون زیرپوشش آسفالت قرار گرفته و ۷ کیلومتر باقیمانده فاقد آسفالت نیز هم اکنون درحال راهسازی و اجرای آسفالت بوده و پیش‌بینی می‌شود عملیات کامل آسفالت مسیر ۱۲ کیلومتری یاد شده تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

عمران خسروی اضافه کرد: عملیات اجرایی ستون ها و سرستون‌های پل بزرگ کمر به گاو در سال ۸۹ و ۹۰ اجرا شده و پس از گذشت ۱۰ سال رکود و توقف عملیات اجرایی سرستون‌های پل و عرشه از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در سال ۱۴۰۰ آغاز و با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در ایام هفته دولت امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پل هم اکنون مسیر جدیدی از روستای کمر واقع در بخش خورش رستم شهرستان خلخال به روستای گاو از توابع بخش کاغذکنان شهرستان میانه آذربایجان شرقی ایجاد شده و امکان تردد خودرویی مابین دو استان اردبیل و استان همسایه آذربایجان شرقی  از طریق این پل ورلن دسترسی فراهم شده است.

فرماندار خلخال با اشاره به افتتاح پروژه‌ها و آغاز عملیات اجرایی طرحهای عمرانی و اقتصادی در شهرستان خلخال گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی و یا افتتاح ۸۹ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

سید جواد یحیی زاده افزود: علاوه بر این ۸۹ طرح، هم اکنون ۱۵۰ پروژه و طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف راه‌سازی، تامین آب شرب شهری و روستایی، بهسازی معابر روستایی، تامین زیرساخت‌های ارتباطی، جهاد کشاورزی، صنعت و گردشگری در حال اجرا است که با بهره‌برداری از این طرح ها شاهد تحولی مهم در امر توسعه و رونق اقتصادی شهرستان خواهیم بود.

 به گزارش ایرنا روز گذشته و در جریان سفر سید حامد عاملی استاندار اردبیل به شهرستان خلخال ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح شد و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خلخال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خلخال استان اردبیل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی شهرستان خلخال عملیات اجرایی استان اردبیل میلیارد ریال بهره برداری هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی