Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:12:38 GMT

افتتاح ۸ طرح با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در هفته تعاون

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۰۳۶

افتتاح ۸ طرح با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در هفته تعاون

ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از افتتاح ۸ طرح تعاونی در استان با اشتغالزایی حدود ۲۰۰ نفر طی هفته تعاون خبر داد.

علی باقری در جمع خبرنگاران با تبریک هفته تعاون به تشریح برنامه‌های هفته تعاون پرداخت و اظهار کرد: بخش تعاون بهترین ظرفیت برای اشتغالزایی و گسترش فرهنگ تعاون است که از توصیه‌های آموزه‌های دینی بوده به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: هدف تعاونی ها برخلاف سایر بنگاه های اقتصادی و تجاری تنها، دستیابی به ثروت نیست بلکه علاوه بر بهبود شرایط و تامین نیاز اعضا، ایجاد عدالت و مسئولیت پذیری و همکاری گروهی مورد توجه است.

وی ادامه داد: ترقی و تعالی هر کشوری نیازمند به روح تعاون است، لذا تعاونی‌ها یکی از موفق ترین الگوهای رشد و پیشرفت هر کشور را تشکیل می دهند.

باقری برنامه محوری هفته تعاون را برگزاری هفدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر استان با حضور استاندار مازندران برشمرد و گفت: این جشنواره چهارشنبه هفته جاری در سالن همایش های مجتمع نمایشگاهی بین المللی نیاوران ساری برگزار می‌شود؛ همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، برگزاری جشنواره های شهرستانی، نشست هم اندیشی با تعاونگران و سخنرانی در نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته تعاون خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح ۸ طرح تعاونی همزمان با هفته تعاون در استان خبر داد و افزود: این تعاونی‌ها شامل آکام پروفیل، حکیم طب حیات، بسته بندی فرآورده های گوشتی چلیپا کناره کاسپین، زنان مهر گستر دودانگه، توسعه و عمران بابلسر، فنی آموزشی آریا گستر طبرستان، شرکت تعاونی تولیدی الکترواستاتیک اورنگ فام بابلسر و تعاونی مسکن مهرسازان لطفی است.

این مسئول اشتغالزایی این طرح ها را حدود ۲۰۰ نفر و تعداد اعضای این تعاونی ها را ۱۱۰۴ نفر اعلام و تصریح کرد: این طرح های تعاونی در زمینه های صنعتی، خدماتی،کشاورزی، مسکن فعالیت خواهند کرد.

باقری میزان سرمایه گذاری این تعاونی را ۹۶۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۳۴۸ میلیارد ریال تسهیلات به این شرکت های تعاونی تخصیص یافت.

گفتنی است، هفته تعاون از ۷ شهریور آغاز و در روز ۱۳ شهریور به پایان می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی هفته تعاون اشتغال طرح تعاونی استان مازندران هفته تعاون تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم و آفتابی تا نیمه هفته در مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای استان تا سه شنبه با آسمانی صاف و قسمتی ابری و روند افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • هوای گرم و آفتابی تا نیمه هفته در مازندران