Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@13:09:02 GMT

گل‌گهری‌ها همچنان به فکر نوید عاشوری (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۰۵۶

گل‌گهری‌ها همچنان به فکر نوید عاشوری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته‌ای که گذشت نوید عاشوری هافبک همدانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در غم از دست دادن برادرزاده‌اش به سوگ نشست تا پیش از مصاف حساس برابر سپاهان اردوی تیم را برای شرکت در مراسم خاکسپاری ترک کند.
با این حال عاشوری که زننده  اولین گل فصل گل‌گهر در لیگ بیست و دوم هم به شمار می‌رود و در میان بازیکنان کلیدی تیم قرار دارد، قبل از مسابقه تیمش به سیرجان بازگشت و البته با صلاحدید امیر قلعه‌نویی و به دلیل عدم حضور در تمرینات از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلعه‌نویی اما درنیمه دوم وقتی دید تیمش در میانه زمین به نیروی تقویتی نیاز دارد عاشوری را به زمین فرستاد و اولین لمس توپ این بازیکن پس از برخورد به پای داسیلویرا به گل اول گل‌گهر تبدیل شد و در ادامه هم با ارسال کرنری دقیق به محوطه جریمه زمینه‌ساز گل زیبای علی علیزاده شد.
عاشوری که حالا سیرجانی‌ها هم در آخرین تمرین به ابراز همدردی به او پرداخته‌اند، در میکسدزون خبری ورزشگاه قاسم سلیمانی نیز با چشمانی خون‌بار مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و تلاش زیادی نمی‌خواست تا بتوان فهمید که خانواده این بازیکن و خودش چه روزهای سختی را تجربه می‌کنند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا برای سیزدهمین بازی پیاپی موفق شدند بدون شکست کارشان را به پایان برسانند و در دیدار اخیرشان برابر گل‌گهر سیرجان که دربی فوتبال کرمان هم بود، به این روند درخشان ادامه بدهند و حامد لک نیز با عکس‌العمل عالی خود برای رقم خوردن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشت.

حامد لک که سال گذشته دوران موفقی همراه با مس رفسنجان داشت و 13 کلین‌شیت در 24 بازی به ثبت رساند، با حضور محرم نویدکیا در این تیم هم دوباره آرامش گرفته و در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای سیزدهین بازی پیاپی بدون شکست زمین را ترک کرد.

این دروازه‌بان قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را همراه با پرسپولیس به دست آورده، در دیدار اخیر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز واکنشی در دقیقه 77 برابر ضربه محکم مهاجم حریف در موقعیت تک به تک داشت که همه را به یاد عکس‌العمل‌های او در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حامد لک که در فولاد خوزستان نیز شرایط تقریبا مشابهی با مس رفسنجان تجربه کرده و فقط چهار باخت را در زمان بازی برای فولاد در کارنامه داشت، حالا هم با عملکردش در جمع نارنجی پوشان نشان می‌دهد آمادگی بالایی دارد و نمی‌خواهد رکورد خود و تیمش خراب شود.

دیگر خبرها

  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است