Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@14:54:40 GMT

دیزین قطب دوچرخه سواری کوهستان می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۱۸۱

دیزین قطب دوچرخه سواری کوهستان می‌شود

رئیس هیات دوچرخه سواری استان البرز با اشاره به برگزاری موفق مسابقات جایزه بزرگ دانهیل (کوهستان) در پیست بین المللی دیزین گفت: این مجموعه به قطب این ورزش مبدل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، برومند نظری اظهار کرد: با همکاری مدیریت مجموعه دیزین اخیرا پیست دانهیل در جوار پیست بزرگ اسکی این مجموعه ایجاد شده است وظرفیت جدیدی برای برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در آن مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفته گذشته مسابقات دانهیل جایزه بزرگ در دیزین برگزار شد و به اذعان همگان کیفیتی در سطح مسابقات آسیایی داشت.

برومند نظری ادامه داد: در این راستا و با توجه به این تجربه موفق میزبان مسابقات قهرمانی کشور دانهیل در تاریخ 22 شهریورماه هستیم و امیدوارم بتوانیم رویدادی سطح بالا را برگزار کنیم.

متولی دوچرخه سواری استان البرز تصریح کرد: دیزین تاکنون به عنوان قطب اسکی کشور شناخته می شد اما از این پس باید دانهیل را هم به آن اضاقفه کرد واین ظرفیت وجود دارد تا مسابقات و اردوهای ملی و حتی بین المللی را در آن برگزار کرد.

انتهای پیام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری البرز پیست دیزین دانهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده‌روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه یافت.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر