Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@03:48:03 GMT

واکنش عجیب اسکوچیچ به انتخابات فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۲۹۵

واکنش عجیب اسکوچیچ به انتخابات فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتخابات فدراسیون فوتبال فردا سه شنبه در حالی برگزار می‌شود که مجمع احتمالاً از بین سه گزینه میرشاد ماجدی، مهدی تاج و عزیز الله محمدی یک نفر را انتخاب خواهد کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در مجمع حق رای ندارد و دستیار ایرانی او (وحید هاشمیان) دارای رای است، یک روز پیش از انتخابات به فدراسیون رفت تا جلسه‌ای را با میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر سرپرست و دبیر کل فدراسیون برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ پس از ورود به فدراسیون در خصوص این انتخابات، گفت: فکر می‌کنم نیازی به اظهارنظر من نیست. روی کار خودم تمرکز دارم.

اسکوچیچ در حالی از سوی فدراسیون فعلی به کار در فدراسیون فعلی ادامه می‌دهد که مهدی تاج یکی از نامزدهای ریاست گفته بود در صورت انتخاب شدن، به بازگرداندن کارلوس کی روش فکر می‌کند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1667620

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا