Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@07:17:57 GMT

علی حسینی: باید به سهراب زمان داد؛ کیانوش تمرین می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۳۷۳

علی حسینی: باید به سهراب زمان داد؛ کیانوش تمرین می‌کند

سرمربی تیم ملی وزنه‌‌برداری گفت: چهار نفری که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند به دلیل دسته وزنی است که در آن قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سعید علی‌ حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌‌برداری در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی در بابلسر اظهار داشت: هوا در بابلسر خوب است و اردوی خوبی داریم. برای مسابقات بحرین و کلمبیا از بین ۲۰ نفر دعوت شده به اردو تنها ۳ نفر باید انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در وزن ۷۳ کیلوگرم هم می‌توانیم نماینده داشته باشیم. مسابقات آسیایی قرار نبود برگزار شود، اما این مسابقات بین مسابقات جهانی و همبستگی اسلامی قرار گرفت. 

  وی تصریح کرد: برای مسابقات آسیایی یک تیم جدید به اردو هم دعوت کردیم. در واقع دو تیم هم برای مسابقات جهانی و هم برای مسابقات آسیایی داریم.    سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد مبنای انتخاب این ۲۰ نفر گفت: در حال حاضر در ایران در مجموع ۲۴ نفر وزنه‌بردار داریم. ۴ نفری که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند، به دلیل دسته وزنی است که در آن قرار دارند و نتوانستند عملکرد لازم را داشته باشند.    وی افزود: امیر حقوقی آمادگی لازم را نداشت. در دسته ۱۰۲ کیلوگرم تعداد نفرات زیادی بوده و آنها آماده‌تر بودند.    علی‌ حسینی درباره آخرین خبر درباره کیانوش رستمی و سهراب مرادی اظهار کرد: مرادی عمل جراحی خود را پشت سر گذاشته و از لحاظ روحی آمادگی دارد. باید فرصت داد تا برای وزنه‌برداری سنگین آماده شود. رستمی هم تمرین دارد و می‌خواهد افتخارآفرینی کند.    وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، گفت: در حال حاضر کسی برای تیم ملی تثبیت نشده و همه در تلاش و تمرین هستند تا بهترین‌ها انتخاب شوند.

منبع: دانا

کلیدواژه: برای مسابقات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او

هشتمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد از دیروز -پنجم اردیبهشت- در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی آغاز شد و آزادکاران زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز کردند. روز دوشنبه سوم اردیبهشت کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد فهرست آزادکارانی که باید در مرحله هشتم اردوی تیم ملی شرکت می‌کردند را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این فهرست ۲۶ آزادکار شامل ۱۶ کشتی‌گیر مازندرانی و ۱۰ کشتی‌گیر از استان‌های لرستان، تهران، البرز، همدان، کردستان و آذربایجان شرقی به این اردو دعوت شدند که نام حسن یزدانی هم این بار در بین دعوت‌شدگان دیده می‌شد تا دوستداران او از بازگشت یزدانی به صحنه کشتی پس از گذراندن دوره درمان مربوط به جراحی کتف خوشحال شوند.

اما چهره مشهور و محبوب کشتی ایران و جهان در اردو حضور نیافت و همین غیبت او نیز این پرسش و حتی نگرانی را ایجاد کرد که آیا یزدانی شرایط ازسرگیری تمرینات سنگین در اردوی تیم ملی را دارد و برای طلای ۸۶ کیلوگرم المپیک پاریس وارد میدان می‌شود یا نه؟

حسن یزدانی این روز‌ها در روستای لپوصحرای جویبار و در مجموعه ورزشی خودش مشغول تمرین است.

پدر حسن یزدانی روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت این آزادکار نامدار جهان و دلیل غیبت او در اردوی تیم ملی به گفت: خوشبختانه حسن شرایط مطلوبی دارد و دوره درمان پس از جراحی را هم زیر نظر پزشکان و مربیان به شکل مطلوبی تا کنون پشت سر گذاشت.

اعظم یزدانی افزود: طبق برنامه‌ای که تیم پزشکی برای بهبود کامل او در نظر گرفتند هنوز چند جلسه توانبخشی -فیزیوتراپی- حسن مانده و به همین دلیل او در اردوی تیم ملی حضور نیافت. جلسات توانبخشی همین روز‌ها به پایان می‌رسد و حسن پس از این‌که به طور کامل سلامتی‌اش را به دست آورد و شرایطش برای انجام تمرینات سنگین فراهم بود، از مرحله بعدی اردوی ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی حضور می‌یابد.

وی درباره روند آماده‌سازی و تمرینات حسن یزدانی اظهار کرد: او در این مدت از تمرین و آماده‌سازی دور نبود و برنامه‌های تمرینی متناسب با وضعیت کتفش را با نظر مربی و پزشک انجام داده است. در حال حاضر نیز همه فعالیت‌های تمرینی او به صورت منظم و مستمر با نظارت مربی و زیر نظر مربیان تیم ملی و تیم پزشکی انجام می‌شود.

حسن یزدانی دارنده ۹ مدال جهان و المپیک پنجم آبان ۱۴۰۲ به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف راست که پیش‌تر گریبان این کشتی‌گیر را گرفته بود، در بیمارستان بهمن تهران زیر تیغ جراحان رفت تا برای المپیک پاریس بدون مشکل از این ناحیه روی تشک حاضر شود.

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او