Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه تجهیزات بسیاری وجود دارد که متخصصین را در تشخیص و درمان یاری کنند، این دستگاه حدود ۲۵ سال پیش به ایران راه یافت که بدون برش و بخیه عکسهایی از ناحیه مورد نظر در دسترس پزشک قرار می دهد و متخصص با تکیه بر آن اقدام به جراحی می پردازد.

این دستگاه نه تنها برای گوش بلکه برای اندامهای دیگری از بدن هم کاربرد فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندوسکوپ ابزاری است که دارای یک لوله برای رویت اندامهای داخلی فرد به کار می رود، دستگاه های دیگری هم وجود دارد مانند: ام آر آی و سی تی اسکن که با عکس برداری همین کار را انجام می دهد اما آندوسکوپ دارای مزایایی است از جمله دید مستقیم، که پزشک می تواند در همین حین نمونه برداری را نیز انجام دهد.

بسیاری از افراد به جای صرف هزینه های بالای خرید دستگاه آندوسکوپی گوش نو، اقدام به خرید دستگاه آندوسکوپی دست دوم می کنند.

اغلب تجهیزات و دستگاه های پزشکی از قیمتهای بالایی برخوردار است که اگر آن دستگاه وارداتی و تولید کشورهای دیگر، به دلیل گمرکی و پروانه صدور، این هزینه ها چندین برابر خواهد شد از این رو خرید دستگاه دسته دوم گزینه خوبی برای کسانی است که هزینه های لازم برای خرید دستگاه نو را ندارند البته نکاتی وجود دارد که باید هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید.

بهتر است از خرید دستگاه های بسیار قدیمی صرف نظر کنید چرا که در صورت خرابی ممکن است آن قطعه دیگر پیدا نشود.

بسیاری از دستگاه های دست دوم هنوز تاریخ انقضایشان به اتمام نرسیده است از این رو دریافت فاکتور و ضمانت نامه امری ضروری است.

قیمت دستگاه آندوسکوپی

امروزه دستگاهی که پزشک متخصص داخل بدن را می تواند به راحتی مشاهده و نوع بیماری را تشخیص دهد آندوسکوپی نام دارد.

قیمت دستگاه آندوسکوپی با توجه به کیفیت آن متغیر است و خرید دستگاه آندوسکوپی گوش و فروش دستگاه آندوسکوپی کودکان آن در برخی از مراکز با تخفیفات بی نظیری همراه است.

دستگاه آندوسکوپی با دو نوع قابل انعطاف و ریجید ساخته و تولید می شود و هرکدام از آنها دارای کاربردهای متفاوتی می باشند.

دستگاه آندوسکوپی قابل انعطاف دارای عدسی  می باشد که توسط فیبر نوری از طریق لوله به داخل بدن فرستاده می شود، اما در نوع ریجید لوله های کوتاه، قابلیت انعطاف پذیری نیز ندارند.

دستگاههای آندوسکوپی کاربردهای فراونی دارند و می توان به موارد تشخیص بیمار، غربالگری و درمان آن اشاره نمود و قیمت دستگاه آندوسکوپی بر اساس کیفیت، جنس و تجهیزات آن متغیر می باشد و برای اطلاع دقیق و کاربردهای آن می توانید به مراکز و سایتهای معتبر مراجعه کنید.

این دستگاه یک روش بسیار راحت و آسان است و می تواند به تشخیص و بهبودی بیمار نقش به سزایی داشته باشد.

در برخی از مواقع در زمان آندوسکوپی ممکن است که فرد دچار خونریزی داخلی شود و این خونریزی بر اثر بیوپسی ممکن است اتفاق بیوفتد.

مشخصات دستگاه آندوسکوپی گوش

شاید این تاریخچه برای شما نیز جالب باشد که این دستگاه زمان زیادی نیست که در جهت تشخیص و درمان روی کار آمده و تنها قدمت آن ۲۵ سال می باشد که با تولید آن در عرصه پزشکی تحولی عظیم صورت گرفته است حال اگر شما قصد خرید دستگاه آندسکوپی گوش به صورت دست دوم و کار کرده را دارید باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که مواردی از آن ها بدین صورت می باشد که:

توجه به شکل ظاهری دستگاه و مدل خریداری شده آن

گرفتن ضمانت نامه های کتبی در جهت تضمین اصالت و سلامت دستگاه

کارایی و سال تولید دستگاه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا در صورت خرابی ممکن است قطعات آن دیگر تولید نشود و این امر موجب می شود تا دستگاه شما بلا استفاده باشد.

همان طور که می دانید دستگاه تجهیزات پزشکی دستگاه آندوسکوپی گوش نیز مانند دستگاه های دیگر یک سری مشخصات ویژه ای دارد و انواع مختلف داشته و خرید دستگاه آندوسکوپی امروزه رونق بسیاری دارد.

اما هر یک کارایی بخصوصی دارد که بدین صورت می باشد:

دستگاه برسی آندسکوپی: این دستگاه جهت برسی گوش از تمام ناهنجاریها مورد استفاده قرار می گیرد و این عمل توسط پزشک متخصص برسی می شود.

دستگاه برسی لارینگوسکوپی: این دستگاه یک سری تفاوتها با دستگاه آندوسکوپی دارد و در جهت تشخیص ناهنجاریهای حلق یا همان حنجره صورت می پذیرد و این عمل نیز مانند سایر دستگاه ها توسط پزشک متخصص گوش و حلق و بینی صورت می گیرد.

دستگاه برسی استروبوسکوپی: این دستگاه نیز مانند دستگاه لارینگوسکوپی می باشد و در جهت تشخیص بیماریهای حنجره صورت می پذیرد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی ایرنا رپرتاژ آگهی آندوسکوپی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی ایرنا رپرتاژ آگهی تجهیزات پزشکی ایرنا رپرتاژ آگهی آندوسکوپی دستگاه ها دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟

فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازار‌های رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشد‌هایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.

با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت به ایسنا گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است. قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته، اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحد‌ها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند، ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد، ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود، اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده، ولی هنوز تثبیت نشده است.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان