Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری آریا-معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 گفت: برنامه «آبروی محله» از امروز همزمان با آغاز ماه صفر مقابل منازل 5 شهید معظم منطقه 15 برگزار می شود.
 به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15؛ محمد حسن رجبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ماه صفر گفت: برنامه «آبروی محله» از امروز همزمان با آغاز ماه صفر مقابل منازل 5 شهید معظم منطقه 15 با همکاری شهرداری ناحیه 2 و اداره ایثارگران منطقه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه پیش از اجرای برنامه کوچه منتهی به منزل خانه های معظم شهدا توسط عوامل ناحیه شست و شو و با چیدمان صندلی آماده سازی می شود افزود: برنامه سخنرانی، مدیحه سرایی و اجرای سرود و دکلمه با حضور مردم  مومن و ولایی محل، ائمه جماعات، بسیجیان و خانواده معزز شهدا به اجرا درمی آید.
رجبی ادامه داد: این طرح به مدت 5 روز به ترتیب در منازل شهیدان دفاع مقدس شهید احمد حاجیان، محمد صادق ربیعی، کریم شریفی، مراد صفری اردی و محمد حسین اقبالی در ساعت 18 انجام خواهد شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه گفت: سرکشی و دیدار با  خانواده شهدا از جمله وظایف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و باید با الگو گرفتن از عملکرد شهدا و عمل به وصایای امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت رسیدن به کمال معنوی گام برداریم.
او با اشاره به اینکه اقتدار، امنیت و آسایش امروز ما به حرمت خون شهدا و فداکاریهای خانواده معظم شهدا است، گفت: منطقه 15 خاستگاه دو هزار شهید والا مقام دفاع مقدس است و تلاش کردیم با تکریم خانواده معزز و معظم شهدا به کارخودمان برکت دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 15 منطقه 15

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید

غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، به مناسبت روز کار و کارگر با حضور در منزل شهید معصوم زاده، با خانواده معظم ایشان دیدار نمود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار ارومیه در این دیدار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.   وی با بیان اینکه نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.   غلامحسین عماری گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.   وی افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، سعادت و افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود و بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه‌ای همگانی است

دیگر خبرها

  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی