Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «قهرمان شاهی» روز دوشنبه در یک نشست خبری، افزود: در گذشته برای قطع درختان و تهیه زغال جریمه سنگینی لحاظ نمی شد و برای کالاهای قاچاق زیر پنج میلیون تومان فقط کالا ضبط می شد اما در خصوص قطع درختان سخت گیری های بیشتری صورت می گیرد تا کمتر شاهد تخریب محیط زیست و از بین رفتن جنگل های استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشکیل کمیته اقدام مشترک به ریاست استاندار و دبیری سازمان تعزیرات حکومتی را گامی مهم و اثرگذار برای تصویب قوانین کاربردی توصیف کرد و گفت: به عنوان نمونه در این کمیته مصوب شد که واحدهای صنفی مانند نانوایی ها و پارکینگ ها که سابقه تخلف دارند باید پلمب شوند و یا اینکه نرخ نامه بسیاری از اتحادیه ها به روز نبود که اتحادیه ها مکلف شدند براساس قیمت کارشناسی روز نرخ نامه های خود را به روز کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه برخی از کارخانجات رب، لبنیات و گروه های صنعتی به دلیل گران فروشی و افزایش قیمت خودسرانه در مجموع ۱۱۴ میلیارد تومان جریمه شدند، افزود : یا مثلا در طرح سامان دهی نانوایی ها دولت ۱۵ درصد از قیمت را به صورت تشویقی به حساب نانوایی ها واریز می کند اما برخی برای دریافت مبلغ تشویقی بیشتر تخلف کرده و در یک هفته گذشته هم ۸۵ پرونده تخلف نانوایی ها در تعزیرات تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعداد پرونده های قاچاق احشام در سال جاری را ۲۱۲ پرونده با ۴۱ میلیارد تومان جریمه عنوان کرد و افزود: ۳۴ پرونده برای قاچاق خوراک دام با سه میلیارد تومان جریمه و ۲۶۰ پرونده احتکار کالاهای اساسی با ۱۵ میلیارد تومان جریمه در اداره کل تعزیرات استان تشکیل و رای آنها صادر شده است.

شاهی از تشکیل ۵۰۰ پرونده تخلف نانوایی ها با ۵۸۰ میلیون تومان جریمه و یک هزار و ۱۹۹ پرونده برای عرضه خارج از شبکه با ۳۷ میلیارد تومان جریمه در سال جاری خبر داد و در ادامه اظهار داشت: در مجموع ۱۵ هزار پرونده بهداشتی خدماتی در شعب ما تشکیل و ۲۲ میلیارد تومان وصولی داشتیم که استان کرمانشاه با لحاظ وسعت جغرافیایی، واحدهای صنفی و پراکندگی آنها رتبه اول کشور را کسب کرد.

برچسب‌ها درخت دولت کرمانشاه تخریب محیط زیست سازمان تعزیرات حکومتی قطع درختان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درخت دولت کرمانشاه درخت دولت کرمانشاه تخریب محیط زیست سازمان تعزیرات حکومتی قطع درختان میلیارد تومان جریمه نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه برای گرانفروشی خودرو

نمایندگی فروش خودرو در تعزیرات حکومتی شیراز به دلیل گرانفروشی یک دستگاه خودرو جریمه شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف