Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@12:49:29 GMT

(ویدئو) ابرخودروی خاص یک سلبریتی در تصادف آتشین سوخت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۷۹۷

(ویدئو) ابرخودروی خاص یک سلبریتی در تصادف آتشین سوخت

تصادف آتشین در حوالی منچستر انگلیس بر اثر برخورد یک لامبورگینی آونتادور SVJ با مزدا CX-۵ دو مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش فرارو، ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این ابرخودروی گران‌قیمت در شعله‌های آتش گرفته شده است، در حالی که نیرو‌های امدادی در حال مبارزه برای خاموش کردن آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلی میل نوشت: مقامات امدادی گفتند که دو سرنشین که در آونتادور در حرکت بودند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. به نظر می‌رسد راننده مزدا آسیب ندیده است. علت این حادثه مشخص نیست، اما پلیس تحقیقات خود را در مورد این تصادف آغاز کرده است.

گمان می‌رود خودروی مورد بحث متعلق به علیم اقبال، ستاره شبکه‌های اجتماعی و مدیرعامل یک آژانس خودرو‌های اجاره‌ای گران‌قیمت باشد.

این لامبورگینی که با رنگی منحصر به فرد به نام ویولا عشیفه - نام مادر اقبال - رنگ آمیزی شده است، طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

بر اساس آخرین پست‌های اینستاگرام اقبال، او در بریتانیا نیست، بنابراین می‌توان تصور کرد که او پشت فرمان نبوده است و این خودرو اجاره داده شده است. اگر مشخص شود که مسئول این تصادف فرد دیگری است، راننده با هزینه‌های سنگین روبرو می‌شود و مطمئناً سپرده خود را پس نمی‌گیرد. اما مهمترین چیز این است که هیچ کس در این تصادف شدید کشته نشده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام غم خود را از دست دادن این خودروی لوکس ابراز کردند.

اقبال علیم که به لرد علیم معروف است، تنها یک هفته پیش عکسی از خود با لامبورگینی بی‌نظیرش منتشر کرد. او هنوز درباره این حادثه اظهار نظر نکرده است.

به گفته شاهدان عینی نیرو‌های امدادی به مدت سه ساعت جاده را بسته و برای خاموش کردن آتش می‌جنگیدند. اکنون که لامبورگینی رسما تولید آونتادور را متوقف کرده است، به نظر می‌رسد که اقبال ممکن است دیگر هرگز نتواند ابرخودروی گرامی خود را بازسازی کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: فرارو

کلیدواژه: لامبورگینی اونتادور سلبریتی شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است

دریافت 261 MB کد خبر 6089380

دیگر خبرها