Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ساجدی نیا معاون عملیات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در مرز خسروی برگزار شد، گفت : قرارگاه اربعین انتظامی کشور از سال گذشته راه اندازی و هماهنگی‌های لازم در سطوح مختلف صورت گرفت تا امسال بتوانیم مراسم باشکوه اربعین را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۵ کمیته تشکیل شد و اعضای آن با جدیت وظایف محوله را انجام دادند و خوشبختانه اکنون در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین و حضور زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشکلی برای اعزام و خدمات رسانی به زائرین وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساجدی نیا با اشاره به اهتمام پلیس برای برقراری کامل نظم و امنیت و ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین، تصریح کرد: به همین منظور حدود ۳۰ هزار نفر از همکارانمان در سراسر کشور آماده تامین امنیت و ارائه خدمات لازم هستند.

معاون عملیات فراجا با اشاره به حضور زائران دیگر کشور‌ها از جمله افغانستان و پاکستان در کشورمان برای مشرف شدن به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای تامین امنیت این افراد از مرز‌های شرقی انجام و تاکنون نیز حدود ۴۰۰ نفر آن‌ها وارد خاک کشورمان شده اند.

وی با اعلام اینکه تاکنون حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سراسر کشور برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند، افزود: پلیس امنیت عمومی فعالیت ویژه مجموعه گذرنامه خود را برای تسهیل در کار زوار آغاز کرده و خدمات لازم در سریعترین زمان ممکن به این افراد ارائه خواهد شد.

ساجدی نیا یادآوری کرد: مرز‌های شلمچه و چذابه در خوزستان، مهران در ایلام و خسروی در کرمانشاه محل تردد زائران اربعین خواهد بود و مرز سومار نیز برای تردد موکب داران درنظر گرفته شده است.

این مقام عالیرتبه انتظامی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده و تمهیدات فراهم شده در استان کرمانشاه برای اربعین ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از مسیر تردد زائران صورت گرفت، روشنایی معابر به خوبی تامین و علائم هشدار دهنده و مسیر‌ها کاملا مشخص شده بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز اهتمام بسیار خوبی در استان کرمانشاه برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین وجود دارد و قطعا زواری که مرز خسروی را انتخاب کنند با آسودگی خاطر می‌توانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

ساجدی نیا گفت: لازم است به صورت ویژه از سردار جاویدان فرمانده انتظامی استانکرمانشاه به خاطر مدیریت خوب در بحث آماده کردن فضا برای ایام اربعین حسینی (ع) و دیگر اقدامات انجام گرفته قدردانی کنم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای ساجدی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در همایش متمرکز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشهد با اشاره به توصیه‌های بزرگان دین درباره حج گزاری اظهار کرد: روحانیون کاروانهای حج مشعل داران معارف و مناسک هستند و مهمترین برنامه برای سفر حج اخلاص است و اگر کسی نیت دیگری داشته باشد این سفر را از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برنامه ریزی زائران برای استفاده از لحظه لحظه سفر حج را خواستار شد و به حاجیان توصیه کرد: زائری که برنامه ندارد سفر را از دست داده است، باید برای این سفر معنوی برنامه ریزی قبل و حین آن را داشته باشد تا بهره برداری لازم را کسب کند.

وی گفت: یک زائر باید برای قرآن خواندن و زیارت و بهره مندی از لحظات این سفر معنوی برنامه ریزی و سلامتی جسمی و روحی خود را در طول سفر حفظ کند تا در انجام اعمال و مناسک حج دچار مشکل نشود، لذا لازم است که قبل از سفر خود را از لحاظ معنوی و آمادگی جسمانی به حد مطلوب برساند.

گفتنی است؛ سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی، مسؤول حراست حج و زیارت و رئیس پلیس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در سخنان خود در این همایش نکات لازم در حوزه رعایت اصول امنیتی و حراستی و قوانین کشور میزبان در برخورد با هر گونه تخطی از قوانین را تشریح کردند.

کد خبر 6089109

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند