Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاکید دولت بر عدالت محوری، گفت: مقدمه تشکیل دولت اسلامی برای رسیدن به تمدن اسلامی عدالت محوری و مردم داری است که این دولت در این راستا تلاش می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است که حقیقتا انقلاب اسلامی تحول بزرگی در منطقه و در جهان بود، در 44 سال انقلاب شاهد فراز و نشیب بوده اما اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را در نظر بگیریم می‌بینیم که تاثیر خود را در سطح جهانی، ملی و استانی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: علی‌رغم اینکه شهید رجایی و باهنر مدت زیادی مسئولیت نداشتند اما در دل مردم به خاطر خصوصیات ویژه جا دارند، ویژگی‌هایی همچون صداقت، مردمی بودن، پشتکار، خدمت بی‌منت و ... بر روی مردم تاثیر گذاشته است و برای خدمتگزاران الگو هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از راهبردی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی خصوصا دولت سیزدهم، زنده نگه داشتن ارزش‌ها است و دومین هدف راهبردی، برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامی بوده که هدف مقدمه سازی دولت اسلامی است‌ که یکی از روش‌های پیاده سازی این راهبردها در کنار و در میان مردم بودن است.

وی بیان داشت: دولت در تلاش است که در میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... تحول ایجاد کند، این دولت از راه دور هدایت نمی‌کند بلکه مشکلات را به صورت میدانی احصاء می‌کند، در واقع یکی از ثمرات سفر رییس جمهور به استان رقم بالای اعتبار تخصیص داده شده به استان چهارمحال و بختیاری بوده که بعد از انقلاب بی‌سابقه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاکید دولت بر عدالت محوری، گفت: مقدمه تشکیل دولت اسلامی برای رسیدن به تمدن اسلامی عدالت محوری و مردم داری است  که این دولت در این راستا تلاش می‌کند، یکی از سازمان‌های بسیار موثر در زنده نگه داشتن ارزش‌ها و برجسته سازی گفتمان انقلاب اسلامی، وزارت آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر کار جهادی، تصریح کرد: در استان چهارمحال و بختیاری با وحدت و همدلی با کمترین حاشیه به مسائل اصلی استان پرداخته می‌شود، کسی به دنبال مسائل فرعی نیست بلکه خدمتگزاران به این بلوغ سیاسی رسیدند که کار اصلی را باید پیش برد.

800 مدرسه در استان چهارمحال و بختیاری نیازمند تخریب و بازسازی استپنجمین روز از هفته دولت در چهارمحال و بختیاری / بزرگترین واحد صنعتی فرآوری بادام و آجیل غرب کشور افتتاح شدنرخ بالای بیکاری منجر به مهاجرت در استان چهارمحال و بختیاری شده است‌

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های پیشرفت و توسعه می‌تواند آب پایدار برای شرب، کشاورزی و صنعت باشد، در سفر رییس جمهور به استان، 3 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار برای مسئله آب دیده شد و پروژه‌های 15 ساله فعال شدند که این بسیار ارزشمند است و در حوزه‌های دیگر نیز اتفاقات خوبی برای استان افتاد.

انتهای پیام/7540

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت هفته دولت استان چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی عدالت محوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه با همکاران مدیریت امور استانها و شعب اظهار داشت: در دیدار مقام معظم رهبری با جامعه کار و تولید به مناسبت هفته کارگر، معظم له تاکید مهم بر «جهش تولید با مشارکت مردم» داشتند. نکته مهم و بسیار ارزشمند این جلسات که رهبری عظیم الشان، اولین تعبیر مشارکت مردم را تعاون عنوان نمودند. این تعبیر حکیمانه نشان دهنده وظیفه سنگین ارکان بخش تعاون در سال ۱۴۰۳ است. همچنین فرصتی است تا تعاونگران استعدادها و ظرفیت های بالای بخش تعاون را به اقتصاد ارائه دهند و جایگاه و سهم واقعی خود را در اقتصاد ملی پیدا کنند.
این مقام بانکی تاکید کرد: سال ۱۴۰۲ سال سخت شبکه بانکی بوده است، تکالیف مهم محوله از سوی دولت همراه با محدودیت های درست بانک مرکزی موجب گردید بانکها برای ایفای نقش بهینه خود با دشواری هایی روبرو شوند، در این سال مهم و حیاتی بانک توسعه تعاون بهترین عملکرد دوران را رقم زده است. به جرات می توانیم بگوییم عملکرد سال پیشین برگی زرین در تاریخچه و کارنامه عملکردی بانک بوده است. قطعا نقش واحدهای صف و شعب در این موفقیت ها مهم بوده است و مدیریت امور استانها و شعب نیز به عنوان محوریت راهبری و هماهنگی و نظارت بر واحدهای شعب بسیار ارزشمند و تعیین کننده بوده است.
وی افزود:نقش معاونت استانها و بازاریابی به ویژه مدیریت امور استانها و شعب در حصول دستاوردهای بانک توسعه تعاون تاثیرگذار بوده است. گزارش کامل و جامعی از سوی مدیریت امور استانها و شعب در این جلسه ارائه گردید. مشخص است که حجم بالایی از کار و فعالیت حجیم و متراکم در این مدیریت ساماندهی شده است و پیداست که نظارت و هماهنگی و هم افزایی مفیدی در جریان فرآیندها وجود دارد.
شیخ حسینی تصریح کرد: عملکرد بانک توسعه تعاون از چند بعد و منظر با رشد و شکوفایی فراوان همراه بوده است، در بعد اول در سطح شبکه بانکی، شاخص های عملکردی بانک توسعه تعاون به گونه ای است که به لحاظ رشد مصارف و منابع از میانگین شبکه بانکی بالاتر بوده است. بانک توسعه تعاون به لحاظ تحقق شاخص npl نیز در میان بانکهای کشور در بهترین وضعیت و شرایط است. از بعد تاریخی و در مقایسه با ادوار گذشته عملکردی نیز تمامی شاخص های بانک با رشد و پیشرفت درخشانی همراه بوده است و بانک به لحاظ سودآوری نیز در شرایطی قرار گرفته است که با تداوم این روند، زیان انباشته ناشی از سالهای قبل را نیز جبران می کند.
در این جلسه کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و شعب مطالبی را در رابطه با مسئولیت ها و وظایف این معاونت و همکاران مدیریت امور استانها و شعب مطرح نمود. صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب نیز گزارشی جامع و کامل در رابطه با عملکرد سال پیشین و برنامه های سال جدید ارائه داد. همچنین روسا و معاونین ادارات و تعدادی از همکاران نیز مطالبی را در جلسه عنوان نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند