Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@14:11:45 GMT

رشد متقاضیان پای کار نهضت ملی مسکن در یک ماه اخیر

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۰۰۲

رشد متقاضیان پای کار نهضت ملی مسکن در یک ماه اخیر

به گزارش ایسنا، همزمان با تامین زمین برای ۱.۵ میلیون واحد مسکونی و صدور پروانه برای ۶۲۱ هزار واحد، به تدریج آمار متقاضیان واجد شرایطی که نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه برای واحدهای نهضت ملی مسکن اقدام کرده‌اند افزایش می‌یابد.

بر اساس آماری که امروز محمود شایان - مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرده، ۶۲۲ هزار و ۴۵۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در بانک مسکن افتتاح حساب و به طور کلی مبلغ ۲۱ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان در حساب‌های خود واریز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل مردادماه تعداد افتتاح حساب‌ها ۵۵۹ هزار نفر و آورده آنان ۱۸ هزار میلیارد تومان بود که آمار از رشد ۱۱ درصدی افتتاح حساب‌ها حکایت دارد.

مدیرعامل بانک مسکن به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفته است: ۶۲۲ هزار و ۴۸۵ نفر متقاضی پذیرفته شده طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک افتتاح حساب کردند.

وی از  واریز ۲۱ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان وجوه توسط متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

شایان مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان را از محل آورده متقاضیان و همچنین محل تسهیلات ۲۷ هزار و ۴۰۴ میلیاردتومان برشمرد و توضیح داد: از مجموع واریزی به حساب سازندگان، ۱۱ هزار و ۲۴۶ میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان و ۱۶ هزار و۱۵۸ میلیاردتومان نیز از محل تسهیلات است.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۶ واحد به بانک برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد به مبلغ ۴۵ هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

منبع: الف

کلیدواژه: میلیارد تومان نهضت ملی مسکن افتتاح حساب بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!