Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:12:23 GMT

۱۶ پروژه عمرانی در آستارا به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۰۶۹

۱۶ پروژه عمرانی در آستارا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار آستارا در مورد این پروژه‌ها تشریح کرد: بهسازی سالن ورود و خروج و محوطه پایانه مرزی آستارا و کریدورهای ورود و خروج و مرمت سالن مسافری این پایانه جهت استقبال مناسب از زائران خارجی اربعین حسینی با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

عنایت رضایی‌پور به افتتاح ۹ پروژه عمرانی در حوزه آبرسانی اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل تکمیل رینگ آبرسانی، اجرای خط انتقالی خروج پساب تصفیه‌خانه فاضلاب آستارا، توسعه شبکه، اصلاح شبکه، نصب انشعابات حوزه شهر و روستا، راه‌اندازی خط تولید جدید تصفیه‌خانه بهارستان، تجهیز و راه‌اندازی چاه ملاهادی، تجهیز و راه‌اندازی چاه شهرک هجرت، تجهیز و راه‌اندازی چاه خانه‌های آسیاب با مجموع اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بیان کرد: گازرسانی به چهار روستای چملر، مشند، بهارستان و دمیراوغلی کش با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، یک واحد سردخانه با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و بیمارستان ۲۰ تختخوابی لوندویل با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در حاشیه این آیین اظهار کرد: امروز زیر سایه وحدت و همدلی مسئولان و همراهی مردم شاهد افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و عام المنفعه در نقاط مختلف این استان هستیم.

حسین مصطفی‌پور اضافه کرد: پیش از آغاز به‌کار دولت سیزدهم،  مرگ و میر ناشی از کرونا روند رو به رشدی را داشت اما با فعالیت دولت کار و کرامت و واکسیناسیون عمومی،  این بیماری در سطح کشور کنترل و مدیریت شده است.

وی در ادامه بیان کرد: هدف‌گذاری اصلی دولت مردم، رسیدگی به وضعیت محرومان و توسعه نقاط کم‌برخوردار است و امروز در همین راستا از جمله چهار روستا از توابع شهرستان آستارا از گاز لوله‌کشی برخوردار شدند.

قرار است ۶۰ طرح و پروژه با ارزش یک هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف شهرستان آستارا مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

شهرستان آستارا که با جمعیت بیش از ۹۱ هزار نفر ۲ بخش و چهار دهستان دارد، در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) در سال ۱۳۶۰ با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها هفته دولت آستارا افتتاح طرح گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت آستارا افتتاح طرح هفته دولت آستارا افتتاح طرح گیلان میلیارد ریال راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷