Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@14:44:43 GMT

رئیس جمهور درگذشت آیت‌الله مصطفوی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۰۸۳

رئیس جمهور درگذشت آیت‌الله مصطفوی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی، حضرت آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی آورده است: این استاد برجسته و چهره ماندگار علمی عمر پر برکت خود را در ترویج و گسترش علوم دینی و فرهنگ علوی صرف کرد و با تدریس و تربیت شاگردان و با حضور موثر در فعالیت‌های علمی و تبلیغی، نقش ارزشمندی در غنای فرهنگ و احیای تفکر دینی ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی، حضرت آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی، موجب اندوه و تالم خاطر شد.

این استاد برجسته و چهره ماندگار علمی عمر پر برکت خود را در ترویج و گسترش علوم دینی و فرهنگ علوی صرف کرد و با تدریس و تربیت شاگردان و با حضور موثر در فعالیت‌های علمی و تبلیغی، نقش ارزشمندی در غنای فرهنگ و احیای تفکر دینی ایفا کرد. بی شک آثار ارزشمند این اندیشمند وارسته برای همه جویندگان معارف دینی راهگشا خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه و مراکز علمی کشور، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور پیام تسلیت رئیس جمهور آیت الله مصطفوی درگذشت آیت الله مصطفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، وزیر آموزش عالی، علم و فناوری کشور زیمباوه و تعدادی از مسئولان اجرایی ‌نمایشگاه اینوتکس برگزار شد.

روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در این مراسم گفت: نمایشگاه اینوتکس، فرصتی برای نمایش قدرت و توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان و‌ تیم‌های خلاق کشور است.

دهقانی ادامه داد: خبر خوش این است که امسال، میزان فروش محصولات دانش‌بنیان کشور بالغ بر ۵۰۰ و سی هزار میلیارد رسیده است و حدود ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش‌بنیان رئیس‌جمهور، افزود: امسال، صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان حدود سه‌برابر افزایش یافته  و طبق آمار گمرک به ۲ ونیم میلیارد دلار رسیده است.

وی بر همکاری‌های بین‌المللی ایران با کشورهای دیگر تاکید کرد و گفت: درحال حاضر، ایران قابلیت همکاری‌های گسترده بین‌المللی با قطب‌های فناوری دنیا را دارد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش‌بنیان رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت پارک فناوری پردیس به‌عنوان «بهشت فناوری منطقه» گفت: پارک فناوری پردیس باید به «هاب همکاری مشترک با کشورهای همسایه» برای همکاری‌های فناورانه تبدیل شود.

دهقانی اشاره کرد: در حال‌حاضر، کشورهای روسیه، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و زیمباوه برای همکاری‌های فناورانه با ایران، اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در‌ادامه افزود: راه‌اندازی و تاسیس شهرک نخبگانی فناورانه و  تمام‌عیار در‌ پارک فناوری پردیس از جمله برنامه‌های مهم است که امسال کلید خورده و در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

دهقانی با تاکید بر آمادگی‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور گفت: پارک فناوری پردیس، قابلیت تبعیت از بند ۱۳ و ۱۱ قانون جهش تولید دانش‌بنیان را دارد و می‌تواند در سال‌های آینده به شهر نوآوری تبدیل شود.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: ما در برنامه ششم توسعه قول دادیم که تعداد ۶ مرکز ملی آفرینش فناوری راه‌اندازی شود اکنون با ظرفیت پذیرش نخبگان کشور آماده به فعالیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور