Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:29:39 GMT

همایش گشت سوارکاری ملایر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۱۳۶

همایش گشت سوارکاری ملایر برگزار شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات سوارکاری استان همدان، «محمدرضا شوشتری» افزود: سوارکاران در این همایش حضور پر رنگ داشتند و با رعایت مقررات سوارکاری، مسیر چهار کیلومتری را به صورت گشت سواره طی کردند که در پایان این همایش به قید قرعه به ۲۵ نفر از مالکان اسب ها با اهدا هدیه و لوح قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این همایش، از ۲ بانوی نوجوان شهرستان ملایر که استعداد خوبی در رشته سوارکاری داشتند توسط هیات سوارکاری استان همدان، با اهدا جایزه نقدی تجلیل شد.

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: شهرستان ملایر با داشتن سوارکاران علاقه مند، ظرفیت خوبی در رشته سوارکاری دارد که امیدواریم با برگزاری این چنین برنامه هایی استعدادهای برتر این رشته ورزشی شناخته شوند.

سه داور سوارکاری همدان ارتقا درجه گرفتند

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: سه تن از داوران رشته سوارکاری استان با شرکت در دوره بازآموزی داوری پرش با اسب فدراسیون ارتقا درجه گرفتند.

شوشتری افزود: دوره‌های بازآموزی داوری پرش با اسب درجه یک و ۲ به میزبانی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران برگزار و تعدادی از داوران استان همدان در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در این دوره بازآموزی، فاطمه یزدی، فاطمه شوشتری و محمدرضا شوشتری با شرکت در کلاس‌های آموزشی، نمره قبولی و مدرک شرکت در دوره را کسب کردند.

شوشتری تصریح کرد: همدان یکی از استان های فعال در رشته سوارکاری است و داوران برجسته‌ای از این استان به جامعه سوارکاری معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته داوران هیات سوارکاری استان همدان نقش موثری در هماهنگی و دانش افزایی داوران دارد، خاطرنشان کرد: داوران سوارکاری همدان توانایی بالایی در قضاوت مسابقات کشوری و بین المللی را دارند و برگزاری اینچنین دوره‌هایی زمینه‌های رشد دانش آوران را فراهم می‌کند.

برچسب‌ها سوارکاری شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوارکاری شهر همدان سوارکاری شهر همدان هیات سوارکاری استان همدان رشته سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند