Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@19:04:39 GMT

کامبیز دیرباز گرداننده «پدرخوانده» شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۱۴۶

کامبیز دیرباز گرداننده «پدرخوانده» شد

رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب با عنوان «پدرخوانده» به گردانندگی کامبیز دیرباز ساخته می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی برنامه، فهرست بازیگرانی که تاکنون مقابل دوربین رئالیتی شوی «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب رفته اند، اعلام شد.

ابوطالب که در حوزه تولید رئالیتی‌شو سابقه دارد پیش از این اعلام کرده بود که  «پدرخوانده» نسبت به «شب‌های مافیا» سناریوی پیچیده‌تر و جذاب‌تری دارد، به گونه‌ای که بازیکنان یک ماه مشغول یادگیری و تمرین روند مسابقه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکیشن این رئالیتی شو انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیا است و در یک سناریو ۱۱ نفره شامل سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، ۷ شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود.

به گفته ابوطالب فصول فینال این رئالیتی شو با دوربین ۳۶۰ درجه ضبط می‌شود. 

کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون گرداننده «پدرخوانده» خواهد بود و هنرمندانی همچون پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرمهدی ژوله، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، سمیرا حسن‌پور، سیما تیرانداز، کامران تفتی، شکیب شجره، عباس غزالی، علی صالحی، فرزاد حسنی، بیژن بنفشه‌خواه، سید جواد هاشمی، باربد بابایی، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی، علی صبوری، معین زندی (ضد)، میثم درویشان‌پور، مجتبی پوربخش و حدیث میرامینی بازیگرانی هستند که تا به حال مقابل دوربین این رئالیتی‌شو رفته اند. در ادامه نیز بازیگران دیگری جلوی دوربین خواهند رفت.

به گزارش ایران اکونومیست، «پدرخوانده» برای پخش از فیلم نت تولید شده است و به زودی پخش می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سعید ابوطالب ، رئالیتی شوی پدرخوانده ، کامبیز دیرباز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سعید ابوطالب کامبیز دیرباز کامبیز دیرباز رئالیتی شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تصاحب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی برگزار و تیم ملی کشورمان برای سیزدهمین بار قهرمان این مسابقات شد.

این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و تایلند

کد خبر 748875

دیگر خبرها

  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)