Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز دوشنبه در یادواره شهدای اصناف و بازاریان ورامین که در محل سالن همایش‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهادت، هدیه‌ای الهی برای انسان‌های وارسته‌ است و اقشار مختلف ایران اسلامی در طول سال‌های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزات انقلابی ثابت کرده‌اند که در تمامی بزنگاه‌ها پا در رکاب انقلاب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸ شهید اصناف شهرستان ورامین گفت: اگر امروز در حوزه اقتصاد کشور شاهد ولنگاری، هرزگی‌ها و تخلفاتی هستیم، به دلیل فراموش شدن یاد شهدا است، تخلفاتی نظیر احتکار که توسط برخی از افراد سودجو رخ می‌دهد به این دلیل است که از یاد و ارزش‌های شهدا غافل مانده‌ایم.

محمودی با اشاره به نقش اصناف در مبارزات انقلابی و دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: کاسبان وبازاریان در انقلاب و دوران مبارزات با طاغوت، حضوری  همراه با اخلاص و عمل بود و تعداد زیادی از اصناف و بازاریان درجریان مبارزات سیاسی با طاغوت، دستگیر و شکنجه شده و بسیاری نیز به خاطر عقاید انقلابی خود به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: اصناف و بازاریان از گذشته تاکنون اهل مسجد بوده و هستند ولی برخی از مسئولین وقتی پست و مقام می‌گیرند تازه اهل مسجد شدند.

امام جمعه موقت ورامین با گلایه از عدم حضور برخی از رؤسای و اعضای اتحادیه‌ها در یادواره شهدای اصناف گفت: کسانی که در این جلسه غایب هستند، خود از فیض حضور در مراسم شهدا بی‌بهره شده‌اند و قطعا از حضور نداشتن در این مراسم معنوی، متضرر خواهند شد.

وی همچنین از وضعیت برخی از گلزارهای شهدای ورامین و عدم رسیدگی مسئولان به این اماکن مقدس گلایه کرد و افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از وضعیت گلزار شهدای سید فتح الله ورامین گله مند هستند و لازم است که مسئولین حرف خانواده شهدا را شنیده و نسبت به مرمت قبور شهدا که همواره ناظر بر اعمال ما هستند، اقدام کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بر لزوم اعتقاد عملی مسئولان به فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و اظهار داشت: برخی از مسئولان در تریبون‌های رسمی سخن از شهدا و تکریم جایگاه خانواده معظم شهدا می‎ زنند ولی در عمل وعده‌ها و سخنان خود را فراموش کرده و حتی در حد یک اقدام و خدمت معمولی نیز برای شهدا وایثارگران وقت نمی گذارند.


محمودی گفت: در شرایطی که دشمن با جنگ نرم و با تمام قوا به جنگ و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده، همه باید با توجه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت، از ارزش‌های اسلامی که سال ها برای حفظ آن با دشمنان مبارزه کرده و شهید داده‌ایم، حراست نمائیم.

وی تصریح کرد: امروز بخشی از این جنگ نرم به حوزه اصناف و ویترین برخی مغازه‌ها وارد شده و جلوه‌نمایی می‌کند که برای مقابله با آن لازم است اصناف و به ویژه فعالان حوزه پوشاک، هوشیاری بیشتری در مقابله با این توطئه داشته باشند.
در پایان این مراسم از خانواده های شهدا و اصناف شهرستان ورامین  تقدیر شد.

برچسب‌ها شهید ورامین اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید ورامین اصناف شهید ورامین اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی