Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در بیانیه رسمی آیت الله حائری از مراجع تقلید در عراق آمده که به علت ضعف قوای بدنی و عدم سلامتی جسمی ناشی از کهنسالی که مانع از پیگیری امور امت اسلامی می‌شود، از جایگاه مرجعیت انصراف می‌دهد.

وی تأکید کرد که بدین ترتیب همه وکالت و اجازه‌های شرعی صادره از جانب خود و دفاترش را ابطال می‌کند و هیچ‌گونه حقوق شرعی و وجوهات دریافت نخواهد کرد و وکلای سابق نیز حق دریافت اموال شرعی به نام وی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حائری در بخش دیگری از بیانیه خود توصیه هایی مهمی را به مومنان کرد و خواهان پیروی همه مومنان از آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.

وی در این ارتباط تصریح کرد: بر همه مومنان است که از ولی و رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (دام ظله) اطاعت کنند. معظم له شایسته‌ترین و لایق ترین فرد رهبری امت اسلام و مدیریت نبرد با قدرت‌های استکباری و ظالم در این شرایط هستند که قدرت‌های کفر و  شرارت علیه اسلام ناب محمدی متحد شده‌اند».

آیت الله سید کاظم حائری همچنین از مردم عراق خواست که وحدت کلمه خود را حفظ کنند و راه را بر اجرای پروژه‌های استعماری و صهیونیستی برای ایجاد فتنه ببندند و برای پایان دادن به «اشغالگری خارجی به خصوص آمریکایی» تلاش کنند.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری بغداد رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بغداد رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری بغداد رهبر معظم انقلاب آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی

هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه‌ نامه‌ یکی از مسئولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

به گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.
پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزیها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.
در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند