Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ مجمع عمومی فدراسیون کاراته، روز دوشنبه با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، کیکاووس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان سرپرست دفتر امر مشترک فدراسیون‌ها، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، سایر مسوولان فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد.

پولادگر در جریان این مجمع گفت: خیلی متاسف هستیم این رشته از المپیک خارج شد و امیدوارم دوباره وارد این رویداد بزرگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازگشت کاراته به المپیک تنها فعالیت یک کشور فایده‌ای ندارد و باید جامعه جهانی تصمیم را بگیرد و اگر از پراکندگی سبک‌ها جلوگیری کند باز هم این اتفاق خواهد افتاد.

معاون قهرمانی و توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش عنوان کرد: موضوعاتی در کاراته وجود دارد که از طباطبایی می‌خواهم پیگیری کند. پنج استان سرپرست دارند و زودتر برای تکلیف این استان‌ها مشخص و برای آنها اقدام کرد. حیف است رشته کاراته به عنوان رشته پرطرفدار با سرپرستی برخی هیئت‌ها دچار مشکل شود.

پولادگر اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی می‌دانم حضور کاراته در المپیک باعث موفقیت ما خواهد شد، اما این تعدد سبک‌ها در کاراته مصیبت است و باید کمک کنیم این تعدد زیاد سبک‌ها از بین برود.

سپس طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته نیز گفت: سال گذشته برای کاراته پر فراز و نشیب بود و البته با حضور در المپیک، سالی تاریخی رقم خورد که خوشبختانه به بهترین مدال رسیدیم. بارها قهرمان جهان شدیم و سه مرتبه قهرمان کومیته تیمی جهان شدیم که مرهون تلاش و زحمات مربیان و جامعه کاراته است.

وی افزود: در آذرماه تیم‌های ملی را در شرایط کرونا و با پروتکل‌های خاص به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام کردیم. معمولا مسابقات رده‌های پایه و بزرگسالان جداگانه برگزار می‌شود، اما به خاطر حباب ایجاد شده این دوره شاهد برگزاری مسابقات همزمان نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به صورت همزمان بودیم. کاروانی با ۱۰۷ نفر با اعزام کردیم که خوشبختانه به قهرمانی رسیدیم.

رئیس فدراسیون کاراته عنوان کرد: آذرماه امسال مسابقات قهرمانی جهان رده‌های پایه و در دی‌ماه نیز مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم و اردوها رفته رفته شروع می‌شود. هفته‌ای نیست که مسابقات مختلف و انتخابی درون اردویی نداشته باشیم. سوپر لیگ و کاراته وان‌ها را برگزار کردیم که این کاراته‌وان در رده‌های پایه در کل کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هر جا به مشکل خوردیم، وزارت ورزش به ما کمک کرد. از شخص سید حمید سجادی به عنوان وزیری ورزشی تشکر می‌کنم. در کمیته المپیک نیز شخص سیدرضا صالحی‌امیری همواره در کنار ما بود و انتخاب محمود خسروی‌وفا که دیروز اتفاق افتاد را نیز تبریک می‌گویم.

برچسب‌ها حمید سجادی کمیته ملی المپیک سیدحسن طباطبایی فدراسیون کاراته سید محمد پولادگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید سجادی کمیته ملی المپیک سیدحسن طباطبایی حمید سجادی کمیته ملی المپیک سیدحسن طباطبایی فدراسیون کاراته سید محمد پولادگر فدراسیون کاراته سبک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم