Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان از شناسایی ۵۶ قلم کالای مغایر با استاندارد در بازار استان خبر داد.

مرضیه قنبریان، اظهار کرد: بر اساس بازرسی کارشناسان اداره‌کل در مردادماه از سطح بازار استان، ۵۶ قلم کالای مغایر با استاندارد شناسایی شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۴۶ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع جهت شناسایی کالاهای مغایر با استاندارد انجام گرفته است که بیشترین مغایرت‌ها مربوطه به نداشتن نشان استاندارد، جعل نشان استاندارد و یا نداشتن کد ده رقمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: فرآورده‌های مغایر شامل: گلاب، دیگ زودپز، لوله PVC، شکر، دستمال کاغذی، نمک، خرما، اجاق گاز، کلوچه، رشته پلویی، مایع ظرفشویی، پودر ماشین لباسشویی، قند، پنیر، عایق رطوبتی بام، چینی بهداشتی، شیرآلات بهداشتی، کنسرو رب گوجه فرنگی، پنیر پیتزا، زعفران و ... هستند که بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه، اقدامات لازم اعم از برخورد با واحدهای تولیدی استان و یا اعلام به استان‌های محل تولید، انجام می‌شود.

قنبریان اضافه کرد: مردم می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی شماره پروانه استاندارد درج شده بر روی کالاها، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از مشخصات کالا و هم چنین اعتبار پروانه استاندارد آن آگاه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پودر ماشین لباسشویی استاندارد لرستان مغایر با استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی‌های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، «آرش صیادی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مطابق ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، برای افرادی که بدون مجوز اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کنند، همچنین انتشاردهندگان آگهی‌های مربوطه جرم انگاری شده است.

وی بیان‌داشت: برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن حبس از ۹۰ روز تا یک سال در نظر گرفته شده است.

صیادی ادامه‌داد: همچنین روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌هایی که نسبت به انتشار آگهی‌های یاد شده اقدام کنند، علاوه بر جریمه نقدی تا چهار برابر مبلغ آگهی منتشر شده، ۲ ماه از فعالیت معلق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین