Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت در اراک اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۲۷ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد تومان اعتبار در اراک به  بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲۰۰ فرصت شغلی را برای اراک رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی با اشاره به افتتاح  پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرصنعتی اراک بیان کرد: یکی از استان‌های پیشرو و موفق کشور در حوزه ساخت و راه‌اندازی  پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ است که این موفقیت مدیون حضور همیشگی خیرین است.

وی تصریح کرد: تاکنون ساخت 18 پایگاه اورژانس توسط مجمع خیرین آغاز در دستور کار قرار گرفته که بخشی از این پایگاه‌ها تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مخلص‌الائمه گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد تحولی در اجرای طرح‌های عمرانی سطح استان هستیم به طوری که روند اجرای بسیاری از طرح‌ها که سال‌ها به صورت نیمه کاره بودند، سرعت چند برابری پیدا کرده و به زودی شاهد افتتاح این طرح‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: طرح‌هایی چون بیمارستان ولیعصر(عج)،  پل سنجان، تالار و کتابخانه مرکزی در اراک سال‌ها به دلیل طولانی شدن بودن موجب نارضایتی مردم شده بود که این مژده را به مردم استان می‌دهیم که به زودی شاهد افتتاح این طرح‌ها خواهند بود.

در این مراسم  پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرصنعتی اراک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرصنعتی اراک پل سنجان بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان