Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:30:34 GMT

۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۳۰۵

۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد

ایسنا/قم با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل شد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم امروز هفتم شهریورماه در آیین افتتاح ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، اظهار کرد: تمام مدیران استان در امر ساخت مسکن همت و تلاش مضاعف داشته باشند تا کمبود های سالیان گذشته جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن در پروژه هایی که از قبل شروع شده اند و در اراضی ۵۶۰ هکتاری شتاب بگیرد تا مسئله تامین مسکن مناسب و با کیفیت که از مهمترین مسائل خانواده ها است حل شود.

شاهچراغی به مسئله تقسیط وام ۴۰۰ میلیونی اشاره کرد و گفت: موضوع وام کشوری بوده و مختص استان قم نیست  با این حال در جلسه  استانداران که با حضور و ریاست رییس جمهور که طی روزهای آتی برگزار می شود، اولین مسئله که از سوی استان قم مطرح می شود موضوع سنگین بودن اقساط وام ۴۰۰ مییلونی طرح نهضت ملی مسکن و درخواست حل مسئله است.

گفتنی است پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون شش با مساحت ۱۱ هزار مترمربع و زیربنایی کل  ۲۵ هزار متربع از مردادماه ۱۳۹۹ شروع شد که امروز و در هفته دولت تحویل متقاضیان شد.۱۱۸ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد که حدود ۷۰ میلیارد تومان از آن آورده متقاضیان بوده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح نهضت ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران راه و شهر سازی بنیاد مسکن استان قم ایسنا طرح نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند