Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان در آئین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر دومین المپیاد ملی مهارتی دانشجویی مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های سراسر کشور، دو دانشجو دانشگاه‌های علمی کاربردی از استان اصفهان تجلیل شدند.

در این مراسم که شب گذشته در مرکز علمی کاربردی ماشین سازی اراک، برگزار شد، محسن مرادی، دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی نجف آباد و خبرنگار ایسنای اصفهان به‌عنوان نفر اول در بخش علوم ارتباطات و رضا هاشمیان دانشجوی رشته مهندسی شبکه‌های کامپیوتری دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران در بخش فناوری اطلاعات از استان اصفهان تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت، دانشجویان در ۱۱ رشته عکاسی، پویانمایی، گرافیک، برق و الکترونیک، گیاهان دارویی، حسابداری، حقوق، تربیت بدنی، علوم ارتباطات، ماشین افزار و فناوری اطلاعات رقابت کردند و از بین ۱۰۷ شرکت کنند ۳۴ نفر به‌عنوان نفرات اول تا سوم تجلیل و یک نفر شایسته تقدیر شناخته شد.

اولین مرحله این المپیاد در سه رشته با ۱۷۵ شرکت کننده برگزار شد و این مرحله ۱۲ گروه رشته صنعت، فرهنگ و هنر، مدیریت خدمات اجتماعی و کشاورزی حضور داشتند که تعداد شرکت کنندگان نیز بیش از ۶.۵ برابر افزایش داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علمی کاربردی علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز شنبه جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل در این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه آمریکایی ضد رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران، خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند، خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین‌المللی شدند.

کد خبر 6090239

دیگر خبرها

  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر