Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@12:43:17 GMT

مخبر به وزارت اطلاعات رفت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۴۱۸

مخبر به وزارت اطلاعات رفت

معاون اول رئیس جمهور با حضور در وزارت اطلاعات و دیدار با وزیر، معاونین و مدیران کل این وزارتخانه، از اقدامات یک‌ساله وزیر و مجموعه وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر کرد و گفت: نقش وزارت اطلاعات بر اجرایی کردن منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقشی بی بدیل است.

به گزارش ایران اکونومیست، مخبر که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در جمع مدیران وزارت اطلاعات حضور یافته بود گفت: اقدامات وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب، نفوذ و مبارزه با رژیم صهیونیستی را برجسته و قابل تقدیر توصیف و بر استمرار این اقدامات تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور با تشریح برنامه‌های اقتصادی و اقدامات دولت انقلابی برای ارتقاء سطح معیشتی مردم گفت: خنثی سازی تحریم‌ها از ابتدای استقرار دولت در دستور کار قرار داشت تا با این راهبرد، تحریم‌ها را کم اثر کنیم.
وی با اشاره به شرایط زمان تحویل دولت، به انجام برخی از اقدامات زیرساختی در چارچوب سند تحول دولت مردمی و انقلابی اشاره نمود و افزود با استفاده از ظرفیت‌های مختلف تلاش برای بهبود شرایط ادامه دارد.
معاون اول رئیس جمهور همچنین دیپلماسی منطقه‌ای را از اقدامات مؤثر و اولویت‌های جدی دولت برشمرد و گفت: تعامل با همسایگان افزایش یافته و نتایج مثبت بسیاری نیز داشته است.
در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از اقدامات یک‌ساله وزارت اطلاعات گفت: این وزارت‌خانه بر اساس سند تحول دولت مردمی و انقلابی اهتمام لازم را جهت همراهی با دولت برای اجرایی شدن برنامه‌ها در دستور کار دارد و در راستای توسعه اطلاعات مردم پایه، مقابله جدی با فساد و نفوذ و تامین امنیت پایدار با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، اقدامات موثری صورت داده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ، وزارت اطلاعات

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور وزارت اطلاعات معاون اول رئیس جمهور وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر