Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ۸ شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست ‌وزیری و به شهادت رسیدن مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ به دست ناپاک منافقان کوردل و پرورش‌یافته شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار سندی متقن از مظلومیت مردم مسلمان ایران در مقابل تروریسم بین‌الملل و حجتی آشکار از جنایات دشمنان نظام و خیانت ایادی داخلی آنان علیه ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه جانکاه اگر چه دل امام و امت را غمین ساخت اما سبب انسجام و اتحاد بیشتر ملت ایران و زمینه‌ساز نابودی تدریجی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شد. شهیدان رجایی و باهنر عمر کوتاه اما پربرکت خویش را وقف خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مسلمان ایران کردند و تا پای جان بر عهد و پیمان الهی خود با آرمان والای انقلاب اسلامی و اندیشه ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (رحمت‌الله علیه) ایستادند و دین خود را با تشکیل دولت مکتبی و انقلابی و تلاش بی ‌وقفه برای عدالت‌ گستری و رفع استضعاف و محرومیت به میهن اسلامی ادا کردند.

شهیدان رجایی و باهنر از مدیران و مسئولان تراز انقلاب اسلامی بودند که با ولایتمداری، وفاداری به اسلام و انقلاب و درک صحیح از شرایط کشور، خدمتگزاری بی‌منت به مردم مسلمان ایران به‌ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه را در اولویت کارهای خویش قرار دادند و با برافراشتن پرچم عدالت‌خواهی، ساده‌ زیستی و دوری از اشرافی ‌گری تمام تلاش خویش را در راه خدمت صادقانه و بی‌چشم داشت و رفع مشکلات مردم قرار دادند.

هفته دولت و سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار فرصت مغتنمی را فراهم کرده است تا عیار و عملکرد دولتمردان، مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی با میزان و الگوی شهیدان رجایی و باهنر سنجیده و ارزیابی شود.

امروز که ملت انقلابی و مبارز ایران اسلامی پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌ها، دسیسه‌ها و فتنه‌های بی‌شمار استکبار جهانی در شرایط سخت تحریم‌های شدید اقتصادی و سختی‌های معیشتی و همچنین تنگناهای ناشی از شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است؛ احیای الگوی دولت خدوم شهیدان رجایی و باهنر می‌تواند راه‌گشا و نجات‌بخش باشد و نقشه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی در حل مشکلات را خنثی نماید.

در شرایط کنونی از دولت مکتبی و انقلابی سیزدهم انتظار می‌رود با ولایتمداری، تکیه بر توان داخلی و بکارگیری نیروهای متخصص و جوان انقلابی و با تاسی به سیره شهدای هشتم شهریور یاد و خاطره شهیدان صدر انقلاب اسلامی به‌ ویژه شهیدان رجایی و باهنر را زنده نگه ‌داشته و ضمن ادامه دادن راه این شهدای گرانقدر در مسیر استکبارستیزی و دفاع از مستضعفان، به شدت با مفاسد اقتصادی برخورد کرده و به سوء‌مدیریت‌های موجود در عرصه اقتصادی پایان بخشد تا به فضل الهی با اقتدار انقلاب اسلامی، پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های معیشتی آحاد جامعه و زندگی عزتمندانه، کام ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی شیرین گردد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، از عموم مردم استان برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور که در سراسر نقاط استان برگزار می گردد دعوت به عمل می آورد. این مراسم در شهریاسوج روز سه شنبه هشتم شهریور، راس ساعت ۱۰ صبح در سالن حکیم جرجانی برگزار می گردد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هشتم شهریور شهدای دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی شهیدان رجایی و باهنر انقلاب اسلامی هشتم شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا

بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون دستگیری و برخورد نظامی و نامطلوب با دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون دستگیری و برخورد نظامی و نامطلوب با دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین منتشر شد.

متن کامل این بیانیه کوتاه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر 
 
 
دبیرکل سازمان ملل 
دبیر مجمع عمومی سازمان ملل 
دبیر شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل 
دبیر شورای امنیت سازمان ملل 
دبیر شورای حقوق بشر سازمان ملل 
دبیر شورای حقوق بشر آمریکایی 
دبیر شورای حقوق بشر اروپایی 
دبیر اتحادیه اروپا 
مسوولین اجرایی ایالات متحده آمریکا 
روسای دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا 
روسای کشور‌های اروپا و آمریکای شمالی 
 
دانشگاه یا پادگان؟ 
پس آزادی بیان چه شد؟ 
 
 
تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

 

دیگر خبرها

  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است