Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سلول‌های بنیادی بیمارستان شریعتی با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک، در اجرای پروژه‌های پژوهشی و فناورانه به منظور توسعه دانش فنی، تولید فناوری و ارائه نوآوری در حوزه‌های مختلف سلامت به ویژه درمان‌های نوین سرطان همکاری می‌کنند.

به گزارش ایران اکونومیست، این تفاهم‌نامه همکاری با حضور استاد اردشیر قوام زاده، پدر پیوند سلول‌های بنیادی ایران، بین دکتر محمد واعظی، رئیس پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سلول‌های بنیادی بیمارستان شریعتی و دکتر رامین صرامی فروشانی، رئیس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از امضای این تفاهم‌نامه، هم‌افزایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های پژوهشی، فناورانه و درمانی طرفین در اجرای پروژه‌های پژوهشی و فنارانه مشترک در حوزه درمان‌های نوین سرطان با بهره‌گیری از توان متخصصان و فناوران و زیرساخت‌های موجود در این پژوهشکده‌ها است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد، در این تفاهم‌نامه بر تسهیل استفاده از نیروی انسانی، دانش تخصصی و امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و بالینی و زیرساخت‌های طرفین در جهت اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و ارتقاء سطح فعالیت‌های پژوهشی، جذب منابع مالی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و فناورانه، مشارکت موثر در فعالیت‌های مراکز و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی یکدیگر و همکاری در جهت دریافت موافقت‌نامه‌های قانونی، کسب حمایت و جذب منابع مالی برای تاسیس مراکز و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی مشترک و توسعه و ارتقای فعالیت‌های مراکز موجود و همچنین هدایت و اجرای مشترک پروژه‌های دانشجویی و تحقیقاتی تاکید شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی ، سرطان ، سلول بنیادی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی سرطان سلول بنیادی اجرای پروژه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله