Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:58:20 GMT

افتتاح طرح‌های عمرانی به مناسبت هفته دولت در سردشت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۹۴۲

افتتاح طرح‌های عمرانی به مناسبت هفته دولت در سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سردشت ۳۸ طرح عمرانی ،صنعتی و خدماتی به بهره‌برداری رسید و کلنگ ۲ طرح عمرانی نیز به زمین زده شد.

پروژه گازرسانی به شهر میرآباد که یکی از سخت‌ترین و بزرگترین پروژه‌های شرکت ملی گاز در شمال‌غرب کشور بود با خط تغذیه ۴۹ کیلومتری و اجرای ۱۰۸ هزار و ۵۳۶ متر شبکه با هزینه ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید و هزار و ۵۵۹ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گازرسانی به سه روستای مرزی و سخت گذر " زیوه ، توژل و دیوالان " با اجرای ۱۷ هزار و ۵۲۰ متر لوله گذاری و با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید. با افتتاح این طرح ۲۱۷ خانوار از روستاهای مرزی از نعمت گاز بهره مند شدند.

کلنگ گازرسانی به ۳۹ روستای محورهای " احمدبریو ، لیلانه ، کانی زرد ، ساوان ، چکو و زمزیران " شهرستان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به زمین زده شد با اجرای این پروژه ۲ هزار و ۷۵۲ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

کارخانه دانه بندی شن و ماسه که توسط بخش خصوصی با ظرفیت ۶۰ هزار تن در سال و در مساحتی به متراژ ۶ هزار مترمربع با اشتغالزایی ۱۰ نفر و با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال احداث شده بود افتتاح و راه‌اندازی شد.

از پروژه‌های بنیاد مسکن ، طرح هادی در ۴ روستای مرزی " بناوه ، ولیو ، جبرند و گویزیله " شامل جدول گذاری ، آسفالت و بهسازی معابر ، دفع آبهای سطحی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح ۳۰ مسکن در روستاهای مختلف که مقاوم سازی و بهسازی شده بود با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و  اعطای ۱۰ جلد سند مالکیت روستایی در شهرستان سردشت از پروژه‌های بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی به خانواده های مساکن روستایی بوده است.

افتتاح اقامتگاه بوم گردی روستای مرزی شلماش با متراژ ۱۵۰ مترمربع در سه طبقه و با ۱۲ اتاق و با اعتبار کلی بیش از ۱۰ میلیارد ریال و کلنگ مخزن ذخیره هزار مترمکعبی آب شرب شهر نلاس از توابع بخش وزینه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی به زمین زده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در بدو ورود به شهرستان سردشت با حضور در مزار شهدای معظم با اهدای گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشته و از خانواده شهید امنیت "حسن رمضانی " در روستای مرزی " دیوالان " از توابع بخش وزینه تجلیل و با همراهی فرماندار و نماینده مردم شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با مردم خونگرم روستاهای مرزی " لیلانه ، دیوالان ، بناوه و شهر میرآباد" دیدار کرد، لازم به ذکر است در مراسمات بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان، فرماندار سردشت ، نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت گاز استان ، بخشداران مرکزی و ربط و وزینه و جمعی از اعضای شورای اداری و فرماندهان نظامی و انتظامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح طرح عمرانی بهره برداری رسید میلیارد ریال روستای مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در بازدید هفتگی خود از پروژه‌های ورزشی شهر که به همراه پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری و در قالب شعار " جمعه‌های بدون تعطیل " انجام می‌گیرد، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش اماکن و سرانه ورزشی در شهر تبریز یکی از نیازهای اساسی و مطالبات مهم شهروندان این شهر به شمار می‌رود که به صورت جدی مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز قرار دارد.

وی با اشاره به آماده‌سازی پروژه شاخص مجموعه اداری، ورزشی و رفاهی باشگاه شهرداری تبریز برای افتتاح در روزهای آتی افزود: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های رفاهی ورزشی تبریز است که با نظارت و پیگیری‌های مستمر و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، روزهای پایانی را جهت بهره برداری طی می‌کند.

شهردار تبریز با اشاره به پروژه‌های ورزشی افتتاح شده در سال گذشته عنوان کرد: پروژه‌های ورزشی افتتاح شده در سال گذشته، از جمله استادیوم ورزشی قویدل، زورخانه و برخی سالن‌های ورزشی، در حال حاضر نیز قابل بهره برداری هستند.

وی خطاب به مدیران شهرداری تبریز تاکید کرد: انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب سالن‌های ورزشی افتتاح شده و همچنینی مسیر دسترسی آنها باید تأمین شود تا علاوه بر افتتاح قابل بهره بردای نیز باشد.

هوشیار همچنینی از مدیرعامل شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز خواست تا برنامه چگونگی بهره برداری از پروژه‌های جدید را ارائه کند.

هوشیار با اشاره به مشخصات پروژه فنی مجموعه اداری، ورزشی و رفاهی باشگاه شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای سه هزار مترمربع و در هفت طبقه سازه‌ای با هزینه‌کرد ۴۲۰ میلیارد ریال در خیابان ورزش در دست احداث است که آخرین مراحل اجرایی را پشت سر می‌گذارد.

وی اضافه کرد: همزمان با این پروژه ۱۲ پروژه ورزشی دیگر همچون چمن‌های مصنوعی، سالن‌های ورزشی چندمنظوره و رینک دوچرخه‌سواری خاوران نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز با اشاره به بودجه هزار میلیارد تومانی برای احداث پروژه‌های ورزشی یادآور شد: هزار میلیارد تومان برای اجرای ۵۵ پروژه ورزشی اختصاص یافته است که برخی از آن پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و برخی دیگر امسال افتتاح می‌شوند.

هوشیار ورزش و سلامت جامعه را اولویت دوره فعلی مدیریت شهری دانسته و ابراز کرد: مطابق وعده خود در روزهای آغازین دوره فعلی مدیریت شهری مبنی بر شروع روزهای خوب ورزش تبریز، امسال پروژه‌های مختلف ورزشی میزبان ورزشکاران تبریزی در رشته‌های مختلف فوتسال، فوتبال، والیبال، گلف، اسکواش، شنا دوچرخه سواری، ورزش همگانی و سایر ورزش‌ها خواهند بود.

وی ادامه داد: تلاش کردیم اولویت اجرای پروژه‌های ورزشی مناطق کم‌برخوردار شهر و به خصوص محلات فاقد امکانات ورزشی باشد.

گفتنی است ۱۳ پروژه ساختمان رفاهی، اداری، تجاری و ورزشی، زمین ورزشی ستارخان، استادیوم ورزشی بهشتی، زمین ورزشی تلاش، سالن چندمنظوره چاوان با پروژه‌های جانبی، سالن فضیلت، سالن شمس، سالن ورزشی خاوران، زمین ورزشی پارک مشروطه، زمین ورزشی کوی پلیس و رینک دوچرخه خاوران تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6096084

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد