Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد در استان فارس اعلام کرد که یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران در این شهرستان، میزان تعامل و ارتباط موثر مدیران با رسانه و خبرنگاران است.

ابراهیم کرامت‌فر دوشنبه هفتم شهریور در جلسه قدردانی از خبرنگاران لامرد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران برای برطرف شدن مشکلات مردم شد و اعلام کرد که ارتباط دستگاه های اجرایی با خبرنگاران یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد تاکید کرد که اگر مسئول یا اداره‌ای قصد ایجاد مانع بر سر راه حضور و فعالیت خبرنگار و رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح شود، با مسئول آن دستگاه برخورد خواهد شد.

او گفت: اگر توسعه صنعتی و پیشرفت های امروز لامرد شناخته شده؛ بخش عمده آن مرهون کوشش ها و زحمات فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است. بیشترین رشد تحولات اقتصادی و صنعتی به اذعان مسئولان استانی و ملی در لامرد اتفاق افتاده و ماندگاری این رویدادها از تاثیرات فعالیت خبرنگاران و رسانه محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری لامرد با یادآوری اینکه اکنون عصر رسانه است و هر کشوری با استفاده درست و مناسب از رسانه، امکان نمود و بروز بیشتری در جهان خواهد داشت، گفت: ایران اسلامی در بحث مدیریت کرونا، با وجود تاثیرات تحریم‌های ظالمانه و سنگین، موفق‌تر از بسیاری کشورها عمل کرد؛ چنین خدمات و اقداماتی نباید نادیده گرفته شود.

کرامت فر گفت: افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی، توسعه پوشش رایگان بیمه سلامت و پیگیری طرح دارویار و پوشش بیمه ناباروری و…  بخشی از خدمات دولت سیزدهم در بخش سلامت بوده است.

وی همچنین از افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی شهرستان لامرد نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات سه درصد نفت و گاز این شهرستان سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ برابر افزایش داشته و از ۱۹ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان  سال ۱۴۰۰ به ۴۷ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۱ رسیده است.

کرامت‌فر افزود: اعتبارات لامرد از محل منابع استانی سال گذشته  ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که امسال به ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و در سرفصل اعتبارات متوازن نیز ۱۲ میلیارد تومان برای امسال پیش‌بینی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد همچنین گفت: اعتبار در اختیار نمایندگان نیز سال گذشته ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که این عدد امسال ۷ میلیارد تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دولت سیزدهم طرح دارویار فرمانداری شهرستان لامرد سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج مرندی افزود: ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است.

او اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی گفت: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است