Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران درباره تمهیدات ستاد اربعین شهرداری اظهارداشت: بعد از دریافت گزارشات مربوط به فعالیت‌های ستاد اربعین در حوزه های فنی و لوجستیکی همچنین نرم افزاری و فرهنگی به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین امسال بسیار خوشبین هستم و  گزارش همکاران ما در شهرداری و مجموعه ستاد بسیار امیدوار کننده بود و همه ما در تلاش هستیم راهپیمایی امسال یک راهپیمایی باشکوه و تمدن ساز باشد و  اقدامات نوآورانه و جدید ستاد اربعین به ویژه در حوزه فرهنگی قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروری افزود: در رابطه با برگزاری مراسم اربعین حسینی با وجود  فراگیرشدن ویروس کرونا در سال های اخیر و وجود محدودیت ها و محرومیت ها در سال های گذشته، امسال شرایط برای حضور همه‌ دلدادگان حسینی فراهم است‌ و پیش بینی می‌کنیم که امسال یک جنبش بسیار عظیم را شاهد باشیم و البته این رویداد با چالش هایی رو به رو خواهد بود که باید از قبل برای آن برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

وی اظهار داشت:  موضوع مهم امسال میزان گرما در روزهای پیش رو است و به شکلی که پیش بینی شده است که زائرین در شب به راهپیمایی خواهند پرداخت و روز را به استراحت سپری می‌کنند، در این صورت برپاکردن چادر برای زوار در آن فضای گرم با مشکلاتی مواجه است.

سروری افزود: ایجاد فضای مناسب و سرمایش مطلوب بسیار موضوع مهم و حیاتی است که باید در این  زمینه تمامی پیش بینی ها با دقت دنبال شود تا از مشکلات احتمالی ناشی از گرمازدگی جلوگیری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: همکاران ما در شهرداری تهران با تمام نیرو و توان آماده هستند تا با استفاده از تمام ظرفیت های مردمی و یاری یکدیگر بتوانیم از این موضوعات گذر کنیم و ما در همه مرزهای کشور و همچنین در شهرهای کشور عراق حضور جدی و فعالی خواهیم داشت  هرچند که این حضور در مقابل عشق و شور زائران واقعا قطره‌ای در مقابل دریاست.

سروری افزود: خوشبختانه یک هم افزایی خوبی با محوریت شهرداری تهران در بین کلانشهرها شکل گرفته است و شاهد حضور مجموعه‌ پاکبان های کلانشهرها در مناطق مرزی و ستادهای چهار شهر سامرا، کربلا، نجف و کاظمین هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کربلا ستاد اربعین شهرداری ستاد اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پیامی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. انشاالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و انشاالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 6089173

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب