Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از افرادی تشکیل‌شده که انسان‌هایی مؤمن و معتقد به‌نظام هستند، نسبت به رسیدگی به مشکلات برخی استان‌های کشور در زمینه آب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: مسئولان تا جایی که امکان دارد نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهمیت جهاد و شهادت را موردتوجه قرار داد و افزود: سلاح اصلی ما در برابر مستکبران و دشمنان آرزوی جهاد و شهادت است.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه غلبه خون بر شمشیر یکی از مباحث مهم در اسلام است، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود در مراسم اربعین امسال ۵۰ میلیون نفر حضورداشته باشند که مصداق دقیقی از غلبه خون بر شمشیر است.

وی آمادگی برای شهادت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در بین اقشار مختلف مردم، تعداد شهدای طلاب بیشتر از بسیاری از اقشار دیگر بوده است.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید دوباره بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: درحالی‌که مجاهدان ما در آرزوی شهادت زندگی می‌کنند، دشمنان ما از مرگ در هراس هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از افرادی تشکیل‌شده که انسان‌هایی مؤمن و معتقد به‌نظام هستند، نسبت به رسیدگی به مشکلات برخی استان‌های کشور در زمینه آب تأکید کرد.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: بقای دین اسلام و انقلاب با وجود مشکلات زیادی که وجود داشته به برکت جهاد و شهادت انسان‌های وارسته است و این فرهنگ باید همیشه در بین مردم ترویج شود.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ساخت نخستین نمونه پوست الکترونیکی

دیگر خبرها

  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان (فیلم)
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم
  • ویدیو/ ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد