Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، براساس نتایج نظرسنجی‌های جدید بیش از نیمی از دموکرات‌ها معتقدند بایدن نباید در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند.

در این نظرسنجی که توسط نشریه یواس‌ای تودی و شرکت تحقیقاتی ایپسوس انجام شده است، ۵۶ درصد دموکرات‌ها مخالف شرکت مجدد بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ هستند.

براساس نتایج این نظرسنجی، ۶۰ درصد دموکرات‌های شرکت‌کننده در این تحقیق، معتقدند در صورتی که بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند، پیروز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ۸۲ درصد جمهوری‌خواهان شرکت‌کننده در این نظرسنجی، بر این باورند دونالد ترامپ در انتخابات پیروز می‌شود و ۵۹ درصد نیز معتقدند ترامپ باید دوباره در انتخابات شرکت کند و نماینده جمهوری‌خواهان باشد.

همچنین ۹۰ درصد جمهوری‌خواهان اظهار کرده‌اند که ترامپ از تمام ابزارها برای شرکت و پیروزی در انتخابات استفاده خواهد کرد در حالی که ۷۳ درصد دموکرات‌ها چنین نظری درباره بایدن دارند.

در این نظرسنجی آمده است: ۸۶ درصد دموکرات‌ها تصور می‌کنند بایدن بر اتحاد و مصالحه در کشور تمرکز می‌کند در حالی که ۷۰ درصد جمهوری‌خواهان چنین عقیده‌ای درباره ترامپ دارند.

علاوه بر این، در بررسی پاسخ‌های شرکت‌کنندگان از هر دو حزب مشخص شد حزب دموکرات بیشتر از حزب جمهوری‌خواه مایل به سازش و توافق برای انجام کارهاست در حالی که جمهوری‌خواهان عملکرد بهتری در زمینه اقتصاد و پرداختن به جرایم دارند.

انتشار نتایج این نظرسنجی در حالی است که بایدن به‌رغم آنکه با حدود ۸۰ سال مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست، همچنان از تمایل خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ خبر داده است و ترامپ نیز با وجود آنکه از قصد خود برای شرکت در انتخابات پرده برداشته است اما همچنان تردیدهایی در این زمینه وجود دارد.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی‌های گالوپ در ماه ژوئن نشان می‌دهد تنها ۳۸ درصد رأی‌دهندگان عملکرد بایدن را به‌عنوان رئیس جمهور تأیید می‌کنند اما این رقم در نظرسنجی ماه گذشته، ۴۱ درصد بوده در حالی که این رقم در ابتدای دوران ریاست‌جمهوری‌اش در ژانویه ۲۰۲۱، ۵۷ درصد بوده است.

براساس نتایج این نظرسنجی، ۷۸ درصد دموکرات‌ها و ۳۱ درصد طرفداران مستقل و ۵ درصد جمهوری‌خواهان، عملکرد رئیس جمهور را تأیید می‌کنند، علاوه بر این، میزان تأیید عملکرد بایدن بین جمهوری‌خواهان نسبت به نظرسنجی ماه ژوئن ۷ درصد و بین طرفداران مستقل ۵ درصد کاهش یافته است.

همچنین براساس نتایج تحقیقاتی که پیشتر توسط شبکه ان‌بی‌سی انجام شده است، میزان رضایت مردم آمریکا از عملکرد بایدن کاهش یافته است و در زمان حاضر ۵۶ درصد مردم از عملکرد بایدن راضی نیستند.

براساس این تحقیق، تنها ۳۷ درصد از آمریکایی‌ها از اقدامات بایدن رضایت دارند و بیشتر آمریکایی‌ها بایدن را به‌دلیل ایجاد تورم افسارگسیخته، و ناامنی‌های مرزی و اقتصادی در دوران ریاست‌جمهوری‌اش، مقصر می‌دانند.

همچنین نتایج نظرسنجی جدید مرکز مطالعات علوم سیاسی دانشگاه هاروارد و مؤسسه هریس نشان می‌دهد دونالد ترامپ در انتخابات فرضی ۲۰۲۴، جو بایدن و معاونش کاملا هریس را شکست می‌دهد.

براساس نتایج این نظرسنجی که در اختیار نشریه هیل قرار گرفته است، اگر به‌فرض انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری، امروز برگزار می‌شد، ۴۵ درصد رأی‌دهندگان به ترامپ رأی می‌دادند، در حالی که بایدن ۴۱ درصد آرا را از آن خود می‌کرد و ۱۴ درصد نیز نمی‌دانستند به چه‌کسی رأی دهند.

همچنین در این رقابت فرضی بین ترامپ و کاملا هریس، ۴۷ درصد آرا به ترامپ و ۴۰ درصد به هریس اختصاص داشت و ۱۳ درصد نیز نمی‌دانستند به چه‌کسی رأی دهند.

براساس این نظرسنجی، ۶۹ درصد معتقدند بایدن نباید در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند در حالی که ۵۹ درصد چنین عقیده‌ای نسبت به ترامپ دارند.

کارین ژان پیر سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در واکنش به نظرسنجی اخیر در مورد کاهش شدید محبوبیت بایدن با لحنی آرام گفت: خودمان این موضوع را می‌دانیم!

وی در واکنش به این موضوع که از سوی خبرنگار ای‌بی‌سی مطرح شد، اظهار کرد: قبلاً این موضوع را شنیده بودیم و خودمان می‌دانستیم. ما آنچه را در زمان حاضر مردم آمریکا حس می‌کنند، درک می‌کنیم.

این در حالی است که در نظرسنجی دیگری، اکثر مردم آمریکا نمی‌خواهند جو بایدن یا دونالد ترامپ در انتخابات بعدی آمریکا در سال ۲۰۲۴ شرکت کنند.

براساس نتایج این نظرسنجی، بیش از ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی و ۳۰ درصد دموکرات‌ها معتقدند بایدن نباید در انتخابات بعدی آمریکا شرکت کند، ۵۷ درصد نیز بر این باورند ترامپ نباید در انتخابات شرکت کند، این رقم بین جمهوری‌خواهان ۲۶ درصد است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جو بایدن آمریکا درصد جمهوری خواهان نباید در انتخابات انتخابات ۲۰۲۴ درصد دموکرات ها عملکرد بایدن ریاست جمهوری شرکت کنند ۲۰۲۴ شرکت درصد نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»

دولت رئیس‌جمهور ایالات متحده با فشار مجدد از سوی دیگر دموکرات‌ها برای تحت تأثیر قرار دادن رژیم صهیونیستی برای عدم تهاجم گسترده به رفح، شهری که تقریبا نیمی از ۲.۳ میلیون نفر ساکنان نوار غزه در آن پناه گرفته‌اند، مواجه است.

به گزارش ایسنا، ۵۷ نفر از ۲۱۲ دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نامه‌ای را امضا کردند که در آن از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواستند تا هر اقدام ممکنی را برای منصرف کردن کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از حمله همه‌جانبه به این شهر نزدیک مرز مصر انجام دهد.

در نامه این چهره‌های دموکرات آمریکا آمده است: «ما از شما می‌خواهیم با استناد به قوانین و سیاست‌های موجود، فورا از برخی کمک‌های نظامی تهاجمی به کابینه اسرائیل، از جمله کمک‌هایی که با تکیه بر قوانین کنونی است، استفاده کنید تا از حمله تمام‌عیار به رفح جلوگیری شود.»

به گزارش رویترز، کاخ سفید به درخواست برای اظهارنظر در مورد این نامه که به رهبری نمایندگانی چون «پرامیلا جایاپال» و «مادلین دین» تدوین شده بود، پاسخ نداده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا پیشتر گفت هنوز طرحی برای حمله وعده داده شده رژیم صهیونیستی به رفح که از غیرنظامیان محافظت کند، ندیده است و تکرار کرد که واشنگتن نمی‌تواند بدون چنین طرحی از چنین حمله‌ای حمایت کند.

حمایت بایدن از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه ملت فلسطین، آن هم در سالی که آمریکا انتخابات ریاست جمهوری در پیش دارد، فشار سیاسی مضاعفی بر دوش این رئیس‌جمهور دموکرات، به‌ویژه از سوی دموکرات‌های جوان وارد کرده است. این امر موجی از آرای اعتراضی «عدم تعهد» را در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها ایجاد کرد و همچنین موج اعتراضات طرفداران فلسطین را در دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده به راه انداخته است.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد