Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد حردانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات گرندپری مراکش از بیستم شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود که «امان الله پاپی» و «هاشمیه متقیان» به عضویت تیم ملی درآمدند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ایرانی در بخش‌های «بانوان» و «آقایان» در مسابقات مراکش شرکت خواهند کرد، گفت: ورزشکاران اعزامی ایران به این رقابت‌ها در مواد مختلف به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان در ادامه هدف از حضور دوندگان ایران در مراکش را آماده شدن ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات آسیا، اقیانوسیه استرالیا و قهرمانی جهان عنوان کرد و افزود: حضور در مسابقات گرندپری مراکش باعث خواهد شد تا پس از پارالمپیک توکیو، رکورد ملی‌پوشان در سطح بین‌المللی ارزیابی شود.

حردانی همچنین مهمترین هدف گذاری هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان را افزایش ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات پاراآسیایی هانژوی چین و پارالمپیک پاریس فرانسه عنوان کرد و گفت: در مسابقات پاراآسیایی گذشته در جاکارتای اندونزی ،۱۵ ملی پوش ایرانی حضور داشتند که امیدوار هستیم در سال آینده نفرات بیشتری در کاروان کشور از خوزستان حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: کشف و استعدادیابی از اولویت‌های اصلی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان است و با کاهش مشکلات مالی در نقاط بیشتری از استان این برنامه را اجرا کنیم.

حردانی از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان تقدیر کرد.

مسابقات گرندپری مراکش از بیستم تا بیست وهشتم شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

کد خبر 5576308

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولان ورزش خوزستان مراکش جواد حردانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی خطبه های نماز جمعه گرگان قزوین دولت سیزدهم آمار کرونا گناوه اردبیل هیئت ورزش های جانبازان و معلولان مسابقات گرندپری مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد