Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:49:14 GMT

دپوی روغن موتور‌های قاچاق در یک انبار

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۷۲۸۵

دپوی روغن موتور‌های قاچاق در یک انبار

سرهنگ بهرامی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله روغن موتور و گیربکس قاچاق در یکی از انبار‌های محدوده "شور آباد "شهر ری مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل دقیق انبار و انجام تحقیقات تخصصی طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید کردند و ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق در بشکه‌های ۲۲۰ لیتری که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش روغن موتور و گیربکس مکشوفه را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بهرامی بیان کرد: این گونه طرح‌ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می‌شوند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اقتصادی سرقت روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت