Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@08:01:03 GMT

سیاوش یزدانی هنوز مجوز بازی ندارد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۷۲۹۲

سیاوش یزدانی هنوز مجوز بازی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه چهارمین بازی خودش را در لیگ برتر پشت سر خواهد گذاشت و این در حالی است که یکی از بازیکنان این تیم با وجود اینکه نامش در لیست فصل جدید قرار دارد، نمی‌تواند آبی پوشان را در مسابقات همراهی کند.

در حالی که طی روز‌های اخیر اخبار ضد و نقیضی در خصوص وضعیت سیاوش یزدانی مطرح شده و حتی گفته می‌شود او از بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان می‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد، اما بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد هنوز مجوزی برای بازی کردن او صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال هنوز مدارک پایان خدمت یزدانی را برای دریافت کارت بازی او ارسال نکرده و به همین خاطر مدافع استقلال فعلا نمی‌تواند در ترکیب تیم ساپینتو حضور داشته باشد.

البته ممکن است در ساعات آینده و تا زمان بازی مقابل شاگردان رضا مهاجری مدارک این بازیکن به سازمان لیگ ارسال و مجوز بازی او صادر شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد