Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال در حالی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میهمان نفت مسجدسلیمان خواهد بود که طی روزهای گذشته درباره میزبانی نفت در مسجدسلیمان ابهام‌های زیادی مطرح بوده است.

در این خصوص مسئولان مسجدسلیمانی تلاش‌های زیادی برای رفع نواقص انجام دادند اما هنوز مشکلاتی از قبیل نبود هتل مجهز و فرودگاه در این شهر باعث شده تا اعتراض‌ها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه استقلال قرار است این هفته در مسجدسلیمان مقابل نفت قرار بگیرد، این اعتراض‌ها طی روزهای گذشته بیشتر هم شده است. با این وجود نظر سازمان لیگ برگزاری بازی در مسجدسلیمان است.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال تاکنون ۱۰ بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که هفت دیدار با پیروزی استقلال و سه دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در ۱۰ رویارویی دو تیم ۱۸ گل به ثمر رسیده که ۱۴ گل برای استقلال و تنها چهار گل برای نفت مسجد سلیمان بوده است.

نفت مسجدسلیمان در پنج فصلی که با استقلال در مسجدسلیمان بازی کرده، سه بار شکست خورده و دو بار استقلال را با نتیجه تساوی متوقف کرده است.

جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال با کسب ۲ برد و یک باخت ۶ امتیازی است و در رتبه دوم قرار دارد و در مقابل نفت مسجدسلیمان با چهار امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفته است.

استقلال به شیوه فصل قبل راهش را در لیگ ادامه می‌دهد، برد اقتصادی و گرفتن سه امتیاز این تیم با دو برد متوالی حالا هوادارانش را راضی نگه داشته اما مثل فصل قبل برخی کارشناسان معتقدند استقلال فوتبال زیبایی را به نمایش نمی‌گذارد البته به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند و به همین دلیل استقلال فصل قبل قهرمان شد. نفت مسجدسلیمان هم تیمی است که برای ادامه حضور در لیگ برتر تلاش می‌کند. بهترین نتیجه نفتی‌ها مقابل استقلال، دو تساوی بوده و این تیم همیشه به استقلال باخته است.

نفت تا پایان هفته سوم فصل جدید، دو گل بیشتر از استقلال زده اما خط دفاعش هم متزلزل نشان داده است. استقلال برای رسیدن به سومین برد متوالی به شهر مسجدسلیمان سفر می‌کند. مسابقه‌ای که با حضور تماشاگر برگزار  می‌شود و کار را برای شاگردان ساپینتو سخت خواهد شد. یزدی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در این خصوص گفت: هوادار باید در استادیوم باشد و با دیدن مسابقات فوتبال ذوق کند. خوشحالیم که هواداران خوب و خونگرمی داریم که همیشه حامی ما بوده و هستند. امیدوارم که در بازی بعد برابر استقلال پرشور و پرتعدادتر باشند تا امتیاز لازم را کسب کنیم.

ستاره احتمالی استقلال

کوین یامگا یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود و توانست نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر ایفا کند. او در این فصل نیز از بازیکنان مورد علاقه ریکاردو ساپینتو محسوب می‌شود و در بازی با مس کرمان موفق شد گل پیروزی و سه امتیازی استقلال را به ثمر برساند.

وینگر فرانسوی استقلال که به دلیل روزهای متوالی ناکامی در امر گلزنی با انتقاد نیز روبه‌رو شده بود، بالاخره پس از مدت طولانی به این ناکامی پایان داد و با یک گل سه امتیازی، هواداران استقلال بخصوص بانوانی که در استادیوم حاضر بودند، خوشحال روانه خانه‌هایشان کرد.

ستاره احتمالی نفت مسجد سلیمان

پیمان رنجبری مهاجم ۳۰ ساله ستاره احتمالی این تیم خواهد بود. بازیکن فصل قبل پیکان که در سه فصل گذشته لیگ برتر ایران برای گل گهر و خودروسازان ۴ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده بود.

رنجبری که در فصل صعود سیرجانی ها به لیگ برتر توانست با ۱۵ گل در لیگ آزادگان برای خود اسم و رسمی پیدا کند، نتوانسته بود درخشش خود در دسته اول را در لیگ برتر تکرار کند ولی اکنون فصل جدید را به بهترین شکل ممکن استارت زده است. او در دیدار برابر مس کرمان نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت که هم پایش به گلزنی باز شد و هم یک پاس گل داد. 

این بازیکن در هفته گذشته نیز موفق شد تنها گل تیمش در باخت دو بر یک مقابل پیکان را به ثمر برساند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، محمد محبی، کوین یامگا و مهدی قایدی

ترکیب احتمالی نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، عقیل کعبی، میلاد باقری، علی دغاغله، مجتبی مقتدایی،  مسلم مجدمی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی، سامان نریمان جهان و پیمان رنجبری

پیش بینی نتیجه دیدار

نفت مسجد سلیمان یک - استقلال ۲

نفت فصل را بهتر آغاز کرد ولی با شکست خانگی مقابل پیکان نشان داد این تیم مخصوصا در دفاع متزلزل خواهد بود ولی در مقابل استقلال فصل را با شکست مقابل سپاهان آغاز کرد اما با ۲ برد متوالی با روحیه خیلی خوبی پا به این دیدار می‌گذارند.

خط آتش استقلال زهردار و خطرناک است، یامگا، قائدی و شهباززاده مهاجمان درجه اولی هستند که مهارشان برای بازیکنان نفت سخت خواهد بود با این حال روی کاغذ نفت توان مقابله با استقلال را ندارد. آبی پوشان برای سومین برد متوالی خودشان را آماده می‌کنند بردی که قطعا راحت به دست نخواهد آمد اما این احتمال وجود دارد که شاگردان رضا مهاجری همانند بازی آخر فصل گذشته در آزادی بتوانند استقلال را متوقف کنند.

برچسب‌ها ریکاردو ساپینتو باشگاه استقلال رضا‌ مهاجری محمد محبی کوین یامگا نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال روزبه چشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریکاردو ساپینتو باشگاه استقلال رضا مهاجری ریکاردو ساپینتو باشگاه استقلال رضا مهاجری محمد محبی کوین یامگا نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال روزبه چشمی نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان لیگ برتر برد متوالی فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین نشست مدیران هلدینگ خلیج فارس با هیئت مدیره استقلال امروز از ساعت 9 صبح در دفتر این هلدینگ در تهران برگزار شد.

در این نشست همه اعضای هیئت مدیره استقلال حضور داشتند و این طور که پیگیری خبرنگار آنا نشان می دهد به احتمال زیاد دو نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهد شد.

در حال حاضر هیئت مدیره آبی پوشان دارای سه عضو شامل مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده است. همچنین علی خطیر به عنوان مدیرعامل عضو هیئت مدیره نیست.

در نشست امروز از علی آقامحمدی که پیش از این سوی وزارت ورزش به عنوان عضو جدید جای علی خانی معرفی شده بود غایب بود تا به طور رسمی مشخص شود آقامحمدی برای حضور در هیئت مدیره استقلال قبول مسئولیت نکرده است.پیش از این از کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره استقلال خبر داده بودیم. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس