Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:33:32 GMT

انتخاب دستگاه تصفیه آب دست دوم کووی الکوثر در ایران

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۷۴۳۶

انتخاب دستگاه تصفیه آب دست دوم کووی الکوثر در ایران

بری داشتن بدن سالم نوشیدن اب بسیار موثر می باشد دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلتر‌های به کار رفته درون آن هرگونه آلودگی نظیر سرب موجود در آب، میکروب‌ها، رسوب، انواع پاتوژن‌ها، کلر و مواد معدنی اضافه را برطرف می‌کند تا ابی سالم و بدون مزه ارایه دهد قیمت مناسب انواع دستشگاه های تصفیه دست دوم کووی و الکوثر سبب شده که در هر خانه یک دستگاه تصفیه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما نیاز به دستگاه تصفیه آب در مقیاس های بزرگ و صنعتی را دارید و امکان خرید دستگاه نو برای شما فراهم نمی باشد، می توانید از انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب صنعتی دست دوم استفاده کنید در این مقاله ما به صورت اختصار نکات مهم و اساسی برای خرید این دستگاه تصفیه آب را برای شما بیان می کنیم.

در ابتدا شما باید نوع آب ورودی و میزان آن را به دستگاه را مشخص کنید و سپس برای خرید مناسب اقدام کنید نکته دوم، مشخصات پمپ پیش تصفیه یا همان فیلتر شنی دستگاه است که حداقل فشار این پمپ باید 4 بار باشد عملکرد این پمپ بسیار مهم است زیرا مکمل پمپ فشار قوی دستگاه شما است.

از برند های معتبر این نوع پمپ ها می توان پنتاکس، اتک، دیزل ساز و لئو را نام برد.

باید بدانید که برای خرید دستگاه تصفیه آب دست دوم و پمپ باید به چند نکته مهم دقت کنید یکی از این نکات مهم دیگری که باید در نظر گرفت مشخصات پمپ فشار قوی دستگاه است که معمولا در ممبران های 4 اینچ باید از فشار 14 تا 18 بار برخوردار باشند و همچنین در ممبران های 8 اینچ بتوانند فشاری بین 16 تا 20 بار را تحمل کنند.

شما حتما باید در هنگام خرید به فیبر، فنر و صدایی که از عملکرد پمپ ناشی می شود دقت کنید تا مبادا بلبرینگ ها دوچار خوردگی شده باشند.

زمانی که شما اقدام به خرید نوع دست دوم این دستگاه ها را می کنید بهتر است فیلتر ممبران را تعویض کنید و آن را با مدل های آمریکایی Film tech و یا Lanxess جایگزین کنید.

دستگاه تصفیه آب ریلکس

از میان برند های قدیمی موجود در بازار ایران دستگاه تصفیه آب ریلکس می باشد که ابتدا در ایران یک محصول وارداتی محسوب می شد و امروزه یک دستگاه تمام ایرانی که حتی لوازم جانبی آن مانند فیلتر و واشر در ایران تولید می شود. ابتدا با شروع تولیدات شرکت های ایرانی کیفیت ها پایین بود و کم کم توانستند کیفیت خود را افزایش دهند و مطابق بازار دنیا مدل های روز را تولید بنمایند.

امروزه با هوشمند سازی دستگاه تصفیه آب شیائومی، بسیاری از آپشن های آن به روز می باشد و با مناسب ترین قیمت ها می توانید خدمات بهتری را دریافت کنید بطور مثال این دستگاه ها دارای عقربه های دیجیتالی می باشند که نشان دهنده میزان خلوص آب و املاح آن می باشد تا شما با مشاهده کردن این عقربه می توانید به راحتی و به موقع فیلتر ها را تعویض کنید.

با توجه به آلودگی های برخی از شهر ها دستگاه تصفیه آب الکوثر مورد استفاده قرار می گیرد مانند برند فونیکس و استفاده از آن در شهر های با آب آهکی و شور در واقع الزامی می باشد زیرا که آب این مناطق قابل شرب نمی باشد و در صورت شرب، پس از مدتی دچار سنگ کلیه و حتی سنگ مثانه خواهند شد.

در واقع بیشتر تولیدات شرکت فلر دستگاه های تصفیه آب صنعتی می باشد که در کارخانجات و فروشگاه ها می توانید آن را مشاهده بفرمایید. تفاوت عمده این دستگاه ها این است که فیلتر های قویی در این دستگاه ها بکار رفته است تا بتواند حجم بالایی از آب را تصفیه بنماید و املاح بیشتری را دریافت کند تا وارد آب شرب نشود.

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی کووی

شناخت کافی در زمینه ی عملکرد سیستم دستگاه تصفیه آب زیر سینکی کووی می تواند به شما در تهیه ی این محصول همراه با نگرشی درست کمک کند.

قیمت اولیه در این دستگاه و هزینه هایی که جهت نگهداری این محصول صرف می شود آن را به عنوان یکی از گزینه های مناسب و در اولویت قرار داده است.

این محصول در بازار همراه با ضمانتو گارانتی پس از فروش عرضه می شود مزیت کلیدی در آن حذف کامل نیترات و سایر فلزات سنگین موجود در آب با درصد پاکسازی بالا می باشد.

جالب است بدانید که دستگاه تصفیه آب کووی دارای تانکی با حجم ذخیره آب به میزان بالا بوده و دارای گارانتی معتبر کالا می باشد.

در دسترس بودن قطعات این دستگاه از دیگر ویژگی هایی است که سبب شده است تا بازار فروش این محصول از رونق بالایی برخوردار باشد و قابلیت تعویض آسان دارد.

از جمله برند های معتبر عرضه کننده دستگاه تصفیه آب زیر سینکی، روبن می باشدکه به جهت استفاده از تعدادی فیلتر می تواند جهت از بین بردن انواع آلاینده های موجود در آب به کار برده شود.

این دستگاه کارآمد دارای قیمتی مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی می باشد. نکته اصلی در نگهداری این محصول تصفیه آب تعویض به موقع فیلتر های آن با توجه به میزان سختی آب است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت خرید دستگاه تصفیه آب رپرتاژ آگهی آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت دستگاه تصفیه آب دستگاه ها فیلتر ها دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • لوازم یدکی رنو
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد