Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کابینت بازار با داشتن سابقه چندین ساله در طراحی و تولید کابینت فعالیت دارد، که با وجود تیم طراحان و کارشناسان خود بروزترین کابینت را با بهترین کیفیت و قیمتی بصرفه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر قصد تغییر دیزاین آشپزخانه خود را دارید، می توانید از جشنواره ۱۰ درصدی کابینت بازار استفاده کنید و با کابینت هایی منحصربه فرد، آشپزخانه خود را به زیباترین شکل تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت با تعهد کاری و سابقه کاری بسیار خوب در زمینه تولید و عرضه بهترین کانتر و کابینت اشپزخانه در کشور همیشه مفتخر بوده بهترین محصولات را به دست مشتریان خویش برساند و خود را متعهد دانسته که تا لحظه آخر در کنارمشتریان خود بماند و در خدمت آنان باشد.

معرفی کانتر آشپزخانه و کاربرد آن

در معنای لغوی کانتر به معنی پیش خوانی است که یک قسمت را از یک دیگر جدا می کند کانتر آشپزخانه در واقع نوعی از اپن است که در طراحی های مدرن و نوین پهن تر و عرضش بیشتر شده است. باید به این توجه کنیم که کانتری را انتخاب کنیم که کمترین فضا را اشغال کند و بیشترین کارکرد داشته باشد چون کانتر قلب آشپزخانه و در مواقع آشپزی کانتر می تواند.

جایی برای خرد کردن یا پوست کندن باشد حتی می توان کانتر بزرگ انتخاب کرده تا علاوه بر چیزهایی که گفتیم به عنوان میز غذا خوری نیز از آن استفاده کرد. در این مقاله توضیحاتی در مورد کانتر می پردازد.

کابینت ممبران مناسب برای کانتر

یکی از کابینتهای مناسب برای کانتر کابینت ممبران است که تنوع رنگ بالا و بهترین طرح ها و مدل ها را دارد با سبک های مختلف دکوراسیون نیز همخوانی دارد، علاوه بر آن قیمت ممبران بصرفه تر از انواع دیگر است. کابینت ممبران دارای بدنه ام دی اف با روکش پی وی سی بوده در این مقاله بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد.

کابینت ممبران و انواع ان

کابینت ممبران از متریال ممبران ساخته شده در واقع نوعی روکش پی وی سی است که بر روی مغزی هایی با جنس مختلف ام دی اف چوب یا نئوپان می تواند کشیده شود. انواع کابینت ممبران را میتوان با طرح و ابزارهای استفاده شده در آن تقسیم کرد. کابینت ممبران مدرن نوعی کابینت ممبران است این گروه از کابینت ها دارای طرح و نقش و منبت کاری های ساده تری بوده و رنگ های به کار رفته در آن نیز ساده و بدون سایه است.

کابینت ممبران کلاسیک یکی از محبوب ترین سبک کابینت است بین کابینت ها زیبایی و اصالت کابینت چوبی آشپزخانه را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد و باعث می‌شود تا محیطی کاملاً سلطنتی و خاص را در یک گوشه از خانه ایجاد کند. این کابینت یکی از منحصر به فرد ترین کابینت ها است

بهترین رنگ کابینت ممبران

با دیدن تاریخچه به این پی میبریم که این کابینت محصول جدیدی به حساب می آید اما در مدت بسیار کوتاهی توجه ها را به خود جلب کرده است و به همین جهت سازندگان این سبک تنوع بیشتری در رنگ و طرح محصولات خود دادند بهترین رنگ های آن عبارت است از سفید و طلایی و گردویی و سفید صدفی است که خانمان را بسیار شیک و زیبا می کند.

در نتیجه این کانتر نوعی اپن است که میتوانیم بنابر کارکردی که از آن می خواهیم در اندازه پهن یا کمی پهن یکی را انتخاب کنیم و اینکه انواع مختلف کانتر ها را توضیح دادیم و فهمیدیم که کابینت ممبران برای کانتر بسیار مناسب است و رنگ ها و طرح های شیک و زیبایی دارد و لازم به ذکر است که در کانتری که میخواهیم انتخاب کنیم دقت کافی را داشته باشیم و بهترین جنس را انتخاب کرده و از آن استفاده کنیم.

انواع کانتر آشپزخانه

شما می توانید با سلیقه ای که دارید یکی از این نوع ها را انتخاب کنید. گرانیت نوعی کانتر آشپزخانه است این نوع کانتر فوق العاده با دوام است و برای طولانی مدت می توان از آن استفاده کرد. مزایای این کانتر عبارت است از تعمیر و نگهداری کم و مقاوم در برابر آب و حرارت و با دوام و ماندگار بودن است البته معایبی نیز دارد که عبارت است از نیاز به نصب حرفه ای و ممکن است درز داشته باشد.

کوارتز نوع دیگری از کانتراست که اگر به دنبال دوام و سبک بودن هستید کوارتز انتخابی بسیار مناسب برای شما است این کانتر به سختی خراش می خورد و باکتری یا ویروس را به دلیل متخلخل نبودن در خود نگه می دارد مزایای کوارتز عبارت است از نیاز نداشتن به تعمیر و نگهداری و تراشه یا ترک نخوردن به راحتی و سبک بودن و ساختاری غیر متخلخل است و معایب آن عبارت است از حساس بودن به گرما و نصب سخت و نسبت به سایر کانترها گرانتر است.

لمینت نوع دیگری از کانتر است که اولین و قانع کننده ترین دلیل برای در نظر گرفتن قیمت تقریباً بی رقیب آن است از مزایای آن می توانیم به بودجه پسند بودن و نصب آسان و ساده در نگهداری اشاره کرد و معایب آن عبارت است از لوکس به نظرنمی رسد و در برابر حرارت مقاوم نیست تعمیر آسیب غیرممکن است و درز های قابل مشاهده ای دارد.

سنگ مرمر نیز نوعی کانتر به حساب می آید که لوکس تر از آن کانتری وجود ندارد مزایای آن عبارت است از مقاوم در برابر حرارت و آب. معایب سنگ مرمر عبارت است از از نیاز به آب بندی منظم و به راحتی لک می شود تراش میخورد و ترک می زند و از جمله گرانترین گزینه ها است.

برای خرید کابینت می توانید با شماره تماس های ۲۲۳۱۴۰۲۲-۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۲۳۸۶۰۸ تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان دکوراسیون خانه خود را بروز کنید. با مراجعه به سایت https://cabinetbazar.ir/ می توانید از نمونه کارها دیدن کنید و سپس با ایده خود و کارشناسان آشپزخانه رویایی خود را طراحی کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5576330

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی آشپزخانه طراحی داخلی کسب و کار بازار تهران قیمت خرده فروشی قیمت مسکن قیمت خودرو قیمت مرغ قیمت گوشت قیمت میوه گوشت قرمز شهر تهران خرید و فروش مسکن آپارتمان گوشت مرغ صنعت خودروسازی کانتر آشپزخانه آن عبارت کابینت ممبران کابینت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!

فاطمه باباخانی، مدیرعامل خانه مهر شمس آفرید، از تلاش بهزیستی استان آذربایجان غربی برای تعطیلی این موسسه مردم نهاد و خانه امن مربوط به آن خبر داد.

مهر شمس آفرید یک موسسه مردم نهاد برای توانمندسازی زنان آسیب دیده است که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانواده زنان و کودکان فعالیت می‌کند. روز گذشته پیش مدیرعامل این موسسه در شبکه ایکس در مورد احتمال تعطیلی خانه امن موسسه با فشارهای بیرونی نوشت و در گفت‌وگو با «شبکه شرق» از جزییات آن گفت.

شرق نوشت:باباخانی تشریح کرد: « دیروز صبح بدون اطلاع قبلی حدود ۸-۹ نفر از بهزیستی برای بازرسی آمدند. البته گفت‌وگوها محترمانه اما بیشتر شبیه جلسه بازجویی بود و می‌خواستند چگونگی تامین مالی موسسه را بررسی کنند. همه اسناد و مدارک مالی موسسه موجود بود که در اختیارشان قرار داده‌شد. بعد از آن گفتند که می‌خواهیم از خانه امن بازدید کنیم که همگی به سمت محل خانه امن رفتیم. تا رسیدیم دیدم که اورژانس اجتماعی دم در است. فکر کردم کیس (زنان آسیب‌دیده) جدید آورده‌اند. وقتی پرس و جو کردم، متوجه شدم که می‌خواهند همه زنانی که در خانه امن هستند را ببرند و به محل اورژانس اجتماعی انتقال دهند.»

او ادامه داد: «گفتند دستور داریم که این زنان را منتقل کنیم ولی نه حکم و نه دستور مکتوبی به من ابلاغ نشد. ما نه تخلفی داشتیم و نه پیش از این ابلاغی در این خصوص صورت گرفته بود. من همراه با باقی زنان به طبقه بالا که محل اسکان مرکز است آمدیم و درها را قفل کردیم. تاکید کردم تا زمانی که به صورت قانونی به من ابلاغ صورت نگیرد، اجازه نمی‌دهم هیچ کدام از این زنان را با خود ببرید. این زنان آسیب‌دیده که اسباب‌بازی ما و شما نیستند که امروز اینجا را تعطیل کنید و همه را علی‌رغم میل‌شان به اورژانس اجتماعی منتقل کنید. اسباب‌بازی نیستند که بگویم اینجا تعطیل شد و همه بروید در محل اورژانس اجتماعی که مثل یک قفس است برای این زن‌ها کافی است از تجربه آنها بشنوید. از کارکنان شنیدم که صورت جلسه کرده‌اند که چون توان مالی اداره خانه امن برای ما وجود ندارد، می‌خواهند کیس‌ها را به محل اورژانس اجتماعی تحویل دهند. این در حالی است که ما مشکل مالی داریم ولی با اعتبار شخصی خودم و اعتقاد قلبی همچنان موسسه و خانه امن را سر پا نگه داشته‌ایم.»

مدیرعامل موسسه مهر شمس آفرید همچنین توضیح داد: « این حرف‌ها بهانه است. مدیر کل بهزیستی استان از مدت‌ها قبل تهدید کرده‌بود که موسسه و خانه امن را تعطیل خواهند کرد. تمام زنان اسکان داده شده با حکم قضایی اینجا حضور دارند. بنابراین مسئولیت‌شان با من است. دخترها از ترس در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند. آن هم زنانی که آسیب دیده و تحت خشونت بوده و به ما پناه آورده‌اند. بنابراین تا پروسه اداری طی نشود و بهزیستی کشور در جریان نباشد نمی‌توانند خانه امن ما را پلمب کرده و زنان را منتقل کنند.»

خانه مهر شمس آفرید از سال ۹۹ تاسیس و پس از یک سال خانه امن زیر نظر موسسه نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌است. باباخانی می‌گوید فشارها در این دو سه سال وجود داشته و رفته رفته شدت گرفت اما در یک سال اخیر وضعیت بدی را تجربه‌کرده‌اند

مدیرعامل این موسسه توضیح داد: «مدت‌ها نمی‌گذاشتند مجمع سالانه برگزار کنیم تا بالاخره آبان امسال با برگزاری مجمع عمومی موافقت کردند. رفتارهای توهین‌آمیز بسیاری هم در این مدت شاهد بودم که با رواداری رفتار کردم. اما هر چه سکوت و مدارا کردم تاثیری نداشت اما امروز از حق خودم، کارکنانم و زنان آسیب‌دیده نمی‌گذرم. با هر شکل از یورش غیرقانونی و خارج از ضابطه که امروز برای مرکز اتفاق افتاد مخالفم و سبب بر هم زدن نظم مرکز و ایجاد وحشت برای پرسنل و کیس‌ها شد. و یقینا تا جایی که امکان داشته باشد مطالبه گری‌ام را درباره رفتارهای رعب‌انگیز و غیرقانونی ادامه خواهم داد.»

دیگر خبرها

  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه