Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبرسانی پایدار به بیش از ۱۸ روستای شهرستان کهگیلویه با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آبرسانی پایدار به روستاهای خلیفه ای سوق، پاپیر، بوای علیا و سفلی، علی آباد آب کاسه، کلکه برون، کلکه پهن، بی منجگان، دلی مو، باوری ، بلوط کاران، کرد لاغری، بلوط بنگان، سرچارمه، خربل ، باباکلان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با حضور وحیدی ؛ وزیر کشور به بهره برداری رسید.

در این آئین که با حضور نماینده حوزه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، استاندار، ائمه جمعه، مسئولین کشوری، استانی و محلی و جمع زیادی از مردم منطقه حضور داشتند اسفندیار برخه در تشریح این پروژه ها گفت: این پروژه ها از محل محرومیت زدایی و با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای بیش از ۱۸۳ روستای محروم استان در حال اجرا است.

برخه مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت: برای افتتاحیه های فعلی بیش از ۲۵ کیلومتر خط انتقال، ۸۷ کیلومتر شبکه توزیع و سه باب مخزن با ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب عملیاتی شده است.

وی افزود: اعتبار اجرای این حجم از عملیات پروژه ها ۱۷۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خاطر نشان کرد: در زمینه اقدامات عمرانی در روستا های محروم رتبه دوم کشور را داریم و با رایزنی های استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی ایشان و همچنین مساعدت وزیر محترم نیرو حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات ما در این حوزه اضافه شد که قطعاً تحرک ویژه ای در بهبود آبرسانی به روستاهای استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی