Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:43:32 GMT

تجلیل از ۸ گروه جهادی برتر در اجلاسیه ملی جهادگران

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۷۴۹۰

تجلیل از ۸ گروه جهادی برتر در اجلاسیه ملی جهادگران

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس از تجلیل از ۸ گروه جهادی برتر در اجلاسیه ملی جهادگران خبر داد و گفت: تاکنون در شهرستان فردوس ۷۲ گروه جهادی استانی، شهرستانی و کشوری فعالیت کردند.

محمد فاطمی نسب، امروز دوشنبه ۷ شهریور در مجمع فعالان برتر رسانه‌ای خراسان جنوبی که با حضور فرمانده سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل و برگزاری مجمع فعالان رسانه ای استان را همزمان با اجلاسیه ملی جهادگران که در فردوس برگزار خواهد شد به فال نیک میگیریم ان شاءالله که منشاء خیر و مسمتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس به اهمیت فضای مجازی و تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره و بیان کرد: در بحث اجلاسیه باید به سه بخش بپردازیم.

فاطمی نسب بیان کرد: حضور مقام معظم رهبری در سال ۱۳۴۷ که جوان ۲۹ ساله ای بوده و هیچ مسئولیتی نداشتند به فردوس بسیار با ارزش است؛ قبل از اجلاسیه شاهد حضور گروه‌های جهادی مهمان و بومی در شهرستان فردوس هستیم.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس گفت: تاکنون در شهرستان فردوس ۷۲ گروه جهادی استانی، شهرستانی و کشوری فعالیت کردند.

فاطمی نسب با بیان اینکه این تعداد گروه جهادی ۹۶۰ نفر روز فعالیت کردند، بیان کرد: این فعالیت ها ادامه دارد و در روزهای آینده شاهد حضور گروه‌های جهادی پزشکی از جمله یک گروه جهادی ۱۶۰ نفره دامپزشکی خواهیم بود.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس گفت: روز ۱۳ شهریور شاهد حضور ۶۰۰ نخبه جهادی از سراسر کشور و ۲۵۰۰ مهمان در این اجلاسیه خواهیم بود و رونمایی از کتاب خاطرات مقام معظم رهبری در فردوس را نیز خواهیم داشت.

فاطمی نسب با بیان اینکه برای اجلاسیه ۱۳ کمیته پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: پشتیبانی از گروه های جهادی توسط کمیته مشارکت‌های مردمی و همکاری مردم فردوس انجام میشود.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فردوس گفت: در حاشیه اجلاسیه نمایشگاه اقتصاد به توان مردم با ۸۰ غرفه در شهرستان فردوس افتتاح خواهد شد.

فاطمی نسب به افتتاح نمایشگاه عکس در قالب روایت جهاد مقدس اشاره و اظهار کرد: از ۸ گروه جهادی برتر کشور در اجلاسیه تجلیل خواهد شد؛ تولیدات فرهنگی و هنری نیز در کنار اجلاسیه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اجلاسیه ملی جهادگران مقام معظم رهبری گروه جهادی بسیج شهرستان فردوس گروه جهادی فاطمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران