Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:02:52 GMT

دولت بار مالی طرح بانکداری اسلامی را پذیرفته است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۷۷۱۷

دولت بار مالی طرح بانکداری اسلامی را پذیرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران، گفت: تعدادی از نمایندگان با اشاره به اصل ۷۵ قانون اساسی برای جبران خسارت به بانک مرکزی اخطار دادند.

وی بیان کرد: طبق نامه رسمی معاون اول رئیس جمهور، طرح مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی در جلسه ۲۶ مرداد ماه سال جاری در هیئت وزیران مطرح شده و در این جلسه ضمن موافقت با این طرح، بانک مرکزی به عنوان نماینده دولت معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آن جایی که طرح مذکور مورد تائید دولت است و بار مالی را دولت پذیرفته، اخطارهای اصل ۷۵ نمایندگان وارد نیست.

کد خبر 5576355 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک مرکزی عبدالرضا مصری صحن مجلس بانکداری اسلامی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس دولت سیزدهم بانکداری اسلامی بانک مرکزی آیت الله ناصری حسین امیرعبداللهیان کمیسیون اقتصادی جمهوری اسلامی ایران محمد مخبر سیدابراهیم رئیسی هفته دولت مهرداد بذرپاش پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود