Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش آموختگی دانشجویان مهمان(خارجی) دافوس ارتش اظهار داشت: تعامل با کشورهای مختلف و برقراری روابط در حوزه‌ آموزش و پژوهش عمق دیپلماسی و تبادل فرهنگی کشورها را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای نمایندگانی از کشورهای دوست و هم‌پیمان خطاب به دانشجویان گفت: شما عزیزان در طول فرایند دوره آموزشی دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران، در واقع در فضای آموزشی و فرهنگی کشور میزبان با دوستان ایرانی خود زندگی می‌کنید و این تعامل که وجوه مختلف زبانی، فرهنگی، نظامی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دارد را قطعا فراموش نخواهید کرد.

امیر سرتیپ ولیوند تصریح کرد: دانش و تجارب نظامی خود را خالصانه و بدون کم و کاست و براساس پیمان و وحدت‌نامه‌ای که با کشورها بسته‌ایم در اختیار آنها گذاشته‌ایم. همچنین تلاش کردیم تا هر سال تعداد دانشجویان مهمان را بیشتر کنیم و به لطف خدا این روند ادامه دارد.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به اهمیت تبیین دیپلماسی دفاعی خاطرنشان کرد: من معتقدم که در پرتو همین تعاملات است که دیپلماسی دفاعی و نظامی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دیپلماسی دفاعی دافوس ولیوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گردشگر ترکیه ای یک نظامی اسرائیلی را در شهر«قدس» زخمی کرد.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که نظامی اسرائیلی در نزدیکی منطقه «باب الساهره» در بخش قدیمی قدس اشغالی زخمی شده است و مهاجم شهروند ترکیه است.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به این گردشگر جوان ترکیه ای تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.


 

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش