Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، با اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، از آغاز ثبت‌نام در «سامانه خرید از کتابفروشی‌» تا یکشنبه (ششم شهریورماه ۱۴۰۱)، ۴۲۰ کتابفروشی از سراسر کشور برای فعالیت در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند. مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابفروشی‌ها اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «سامانه خرید از کتابفروشی‌» امکان فروش مجازی در کنار فروش حضوری فراهم شده و کتابفروشی‌های متقاضی باید اطلاعات خود را به‌روز و فهرست کتاب‌های خود را به‌صورت آنلاین یا در قالب یک فایل در سامانه ثبت کنند تا پس از انطباق با اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران، امکان عرضه داشته باشد.

داشتن جواز کسب معتبر و مطابقت مدارک هویتی با مشخصات جواز کسب و شماره حساب اعلام‌شده از دیگر شرایط ثبت‌نام در این سامانه است. همچنین کتابفروشان باید دو تصویر از داخل و نمای بیرونی کتابفروشی خود که تابلو و اسم آن مشخص باشد ارسال کنند، چراکه صرفاً کتابفروشی‌هایی که شکل فروشگاهی دارند، مجاز به ثبت‌نام هستند.

اگر مالک اصلی کتابفروشی شخص دیگری باشد، ارائه وکالت‌نامه الزامی است. کتابفروشی‌های زنجیره‌ای هم باید طی نامه‌ای از سوی دفتر مرکزی معرفی شوند تا نحوه وابستگی حقوقی و مالی به ستاد مرکزی مشخص شود. متقاضیانی که در حال حاضر جواز کسب آن‌ها در جریان صدور یا تمدید اعتبار است نیز می‌توانند با ارائه نامه‌ای از اتحادیه مربوطه، در سامانه فعالیت کنند.

مدارک ارسالی توسط کتابفروشی‌ها توسط پشتیبانی سامانه به‌صورت روزانه بررسی و در صورت صحیح و کامل بودن، تأیید می‌شود. همچنین نقص مدارک به متقاضی اطلاع داده می‌شود تا نسبت به رفع آن اقدام کند.

کتابفروشی‌ها می‌توانند از طریق پایگاه v.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در «سامانه خرید از کتابفروشی‌» اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران سامانه خرید از کتابفروشی کتابفروشی ها سامانه خرید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید