Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وحیدی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۷ شهریور) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهارداشت: یکی از وظایف نظارتی مجلس، تحقیق و تفحص از همه امور و مسائل کشور است. مجلس باید این نقش نظارتی خود را مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: هفته گذشته گزارشی در مورد تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در صحن مجلس قرائت شد و رئیس جمهور دستگاه‌های ذیربط را موظف کرد که آن را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دولتمردان موظف شدند نظارت‌های خود را تقویت کنند تا دیگر شاهد اختلاس‌های بزرگ نباشیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین رئیس قوه قضائیه هم اعلام کرد که دادستان باید شعبه ویژه ای را برای بررسی گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه تشکیل دهد.

وحیدی تأکید کرد: نتیجه این تحقیق و تفحص باید با دقت و سرعت در قوه قضائیه بررسی و مشخص شود. توجه به زمان رسیدگی این تحقیق و تفحص بسیار حائز اهمیت است و باید قوه قضائیه در فرصتی سه ماهه گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را بررسی کند. لازم است با افرادی که در این زمینه تخلف داشتند، برخورد جدی شود و افرادی هم که در این موضوع تخلف داشتند، نباید احساس کنند که راه فرار دارند.

کد خبر 5576369 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فولاد مبارکه محمد وحیدی قوه قضاییه صحن مجلس تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی صحن مجلس دولت سیزدهم بانکداری اسلامی بانک مرکزی آیت الله ناصری حسین امیرعبداللهیان کمیسیون اقتصادی جمهوری اسلامی ایران محمد مخبر سیدابراهیم رئیسی هفته دولت مهرداد بذرپاش پیام تسلیت تحقیق و تفحص از فولاد قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس، گفت: دیوان محاسبات به موقع گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرد و کمیسیون تلفیق نیز در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن مجلس فراهم نشد، اما در زمان خود در مجلس قرائت خواهد شد.

کد خبر 6091917 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود