Web Analytics Made Easy - Statcounter

شغل‌های اینترنتی برای دانشجویان از مشاغل پرطرفدار در این روزها است که درآمد بالایی می‌توان از آن‌ها کسب کرد. چند شغل اینترنتی برای دانشجویان صدمه‌ای به روند تحصیلی آن‌ها نخواهد زد زیرا انعطاف‌پذیری بالایی دارد. پس اگر شما هم جز آن دسته از دانشجویان پرتلاش جامعه هستید که نیاز به استقلال مالی و درآمد بالا دارید، در مورد این ۵ شغل اینترنتی که در ادامه به آن‌ها پرداختیم فکر کنید که کدام یک برای شما مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۱. تولید محتوا، یک کار پاره وقت آنلاین مناسب دوران دانشجویی

طی سال‌های اخیر، شغل تولید محتوا از رونق و درآمد خوبی برخوردار بوده است و یک شغل نسبتا جدید در بین مشاغل آنلاین محسوب می‌شود. امروزه اغلب کسب‌وکارها حداقل به یک نیروی تولید محتوا نیاز دارند و می‌توان گفت گستردگی و درخواست‌های فراوانی برای این حرفه وجود دارد. شغل تولید محتوا به‌عنوان یک شغل حضوری، یک کار پاره وقت آنلاین خصوصا برای دانشجویان، تجربه‌ای جذاب با درآمدی قابل توجه خواهد بود.  

سایت‌های خبری، آموزشی و فروشگاهی که از طریق یک فروشگاه ساز حرفه ای طراحی و ساخته شده‌اند، نیاز به تولید محتوا نظیر نوشتن مقاله، صفحه محصول،   بلاگ و کپشن دارند. مطمئن باشید که به‌عنوان یک دانشجو و فردی مستقل درآمد خوبی از این شغل کسب خواهید کرد و پیشرفت چشمگیری در این حوزه خواهید داشت.  

۲. برنامه نویسی؛ یک کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی با درآمد میلیونی 

رشد روزافزون علم و پیشرفت تکنولوژی، این بستر را فراهم کرده است تا بسیاری از شغل‌ها و کسب‌وکارها، فعالیت خود را در بستر اینترنت و در قالب سایت ادامه دهند. به همین دلیل شغل طراحی سایت و برنامه‌نویسی، حرفه و فعالیتی پر رونق و پردرآمد برای جوانان، به‌خصوص دانشجویان است. یکی از ساده‌ترین شاخه‌های این شغل، طراحی سایت با وردپرس بوده که نیازی به کدنویسی ندارد و یادگیری و کار با آن بسیار آسان است. طراحی سایت‌های مختلف و تعرفه فروشگاه ساز به عوامل بسیاری هم‌چون اطلاعات سایت، کدنویسی سایت، حوزه فعالیت و دانش فرد متخصص بستگی دارد.  

اگر این شغل را به‌صورت حرفه‌ای و اصولی یاد گرفته و تجربه‌های متفاوتی کسب کنید، نه‌تنها درآمد بالایی نسبت‌به مشاغل دیگر خواهید داشت، بلکه می‌توانید درآمد دلاری نیز از این شغل کسب کنید.  

۳. طراحی گرافیک، شغل اینترنتی با درآمد مناسب برای دانشجویان اهل هنر 

یکی دیگر از شغل‌های اینترنتی برای دانشجویان که نیاز به خلاقیت، تمرکز و فکر بسیار دارد طراحی گرافیک است. این شغل که کاملا با هنر گره خورده است، انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به هنر و طراحی خواهد بود. کارت ویزیت، پوسترها، بنرهای تبلیغاتی، سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی علاوه بر تولید محتوای متنی، نیاز به تولید محتوای تصویری دارند.  

برای این شغل باید کار با نرم‌افزارهای مختلف را یاد گرفته و مدام در حال بروزرسانی اطلاعات و بهبود قدرت خلاقیت خود باشید. نرم‌افزارهای فتوشاپ، ایلاستریتور، کورل، ایندیزاین از نرم‌افزارهای مطرح برای شغل طراحی گرافیک است. اگر در این شغل خلاق باشید، دانشتان را افزایش دهید و ارتباطات خوبی برای به‌دست آوردن پروژه‌های متفاوت و جدید ایجاد کنید،   بدون شک درآمد بالایی خواهید داشت.  

۴. سئو و بهینه‌سازی سایت؛ با درآمد بالا آینده دانشجویان را می‌سازد

با رشد مشاغل آنلاین، سایت‌ها به یک بستر اساسی برای رشد کسب‌وکار و فروش بیشتر تبدیل شده‌اند. سئو یکی از راه‌های رشد کسب‌وکارها بوده که باعث افزایش فروش فوق‌العاده سایت‌ها می‌شود. به همین دلیل صاحبان کسب و کار در تلاش‌اند تا نتایج خود را در گوگل بهتر کنند. سئو سایت از فرآیند لینک‌سازی تا بررسی سرعت سایت و سئو تکنیکال، شغلی پردرآمد بوده و مناسب دانشجویانی است که به دنبال استقلال مالی هستند.  

با شغل سئو شما می‌توانید را برای بهینه کردن وب سایت‌ها به خوبی با موتورهای جستجوگر مختلف بازی کنید و ترافیک بیشتری برای سایت ایجاد کنید. مشاغل تخصصی مانند SEO یا بهینه‌سای سایت موردنیاز اکثر شرکت‌ها و سایت‌ها است. اگر برای  این تخصص، توانایی و استعدادی در خود می‌بینید، به‌عنوان یک شغل اینترنتی برای دانشجویان، روی آن حساب باز کنید.

۵. ادمین شبکه‌های اجتماعی؛ پرطرفدارترین کار دانشجویی در منزل

استفاده از شبکه‌های اجتماعی در این روزها برای رشد برندها و کسب‌وکارها یک راه مکمل در کنار بهینه‌سازی سایت، برای فروش بیشتر است. هم‌چنین کسب درآمد از این شبکه‌های اجتماعی در این روزها بیشتر از سال‌های قبل است و روش‌های متفاوتی برای آن وجود دارد. ادمین شبکه‌های اجتماعی یکی از روش‌های کسب درآمد از این پلتفرم‌ها است که یک شغل اینترنتی برای دانشجویان با درآمد بالا محسوب می‌شود.  

اغلب کسب‌وکارها برای تک‌تک شبکه‌های اجتماعی برند خود، نیاز به تعامل با مخاطبان، پاسخگویی به سوالاتشان و برقراری ارتباط با آن‌ها دارند. به همین دلیل این کار را به ادمین شبکه‌های اجتماعی می‌سپارند تا صفحه و رسانه مورد نظر را فعال نگه دارد. مدیریت و ادمین شبکه‌های اجتماعی از شغل‌های ساده و در عین‌حال پردرآمد است که نیازی به تخصص و دانش خاصی ندارد؛ بنابراین به‌عنوان یک دانشجو  با اعتمادبه‌نفس و پرقدرت شروع کنید و با گذشت زمان، دانشتان را افزایش دهید.  

یک شغل اینترنتی برای دانشجویان با درآمد مناسب را همراه با فروشگاه‌ساز شاپفا شروع کنید  

در این مقاله به‌طورکاملا دقیق درباره معرفی شغل اینترنتی برای دانشجویان با درآمد مناسب صحبت کردیم. شغل های اینترنتی برای دانشجویان با درآمد مناسب تعداد بسیاری هستند، اما پردرآمدترین آن‌ها در این روزها، در حوزه وب است. اگر هنوز هم قصد دارید که به‌عنوان یک دانشجو، از طریق اینترنت درآمد مناسبی داشته باشید یا برای کسب درآمد بالا، یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید، روی فروشگاه‌ساز شاپفا حساب کنید. شاپفا یک پلتفرم یکپارچه و استاندارد برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی است که از ابتدای مسیر، برای راه‌اندازی مشاغل آنلاین همراه دانشجویان خواهد بود. یک کسب‌وکار موفق با بهترین ابزارهای موردنیاز بازار ایران را می‌توانید با شاپفا تجربه کنید، زیرا این پلتفرم جذاب کلیه امکاناتی که برای شروع یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید به سایت shopfa.com مراجعه کرده یا با شماره ۶۷۹۵۴_۰۲۱ تماس بگیرید.  

کد خبر 701599

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ادمین شبکه های اجتماعی فروشگاه ساز تولید محتوا عنوان یک کسب وکارها درآمد بالا سایت ها یک شغل شغل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟

سریال حشاشین با روایت تاریخی درباره حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان‌گذار دولت اسماعیلیه است.

 مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا گفت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به‌نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. 

بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال«حشاشین» در رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

برهمین اساس، سریال «حشاشین» از سامانه‌های اینترنتی فیلیمو، گپ‌فیلم و فیلم‌نت حذف شد.

منبع: تجارت نیوز

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان