Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد، این رژیم و لبنان به توافق ترسیم مرزهای دریایی نزدیک شده‌اند و استخراج گاز از میدان «کاریش» که قرار بود در ابتدای ماه سپتامبر باشد به ماه اکتبر موکول شد.

در ادامه این گزارش آمده، بر اساس توافقی که با میانجی‌گری آمریکا بر روی آن کار می‌شود مرزهای دریایی بازترسیم می‌‎شوند، یک سکوی گاز در لبنان و یک سکوی گاز در فلسطین اشغالی نصب می‌شود، بخشی از سکوی گاز لبنان در داخل مرزهای مورد ادعای فلسطین اشغالی است و به این رژیم غرامت مالی داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده، این دو سکو در فاصله پنج کیلومتری یکدیگر قرار دارند تا «موازنه رعب» را محقق کند و مانع از حمله به سکوی گازی رژیم صهیونیستی شود.

اخیرا، رسانه‌های صهیونیستی مانند روزنامه «هاآرتص» اعلام کردند که امکان حصول توافق در پرونده ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی تا ماه آینده میلادی (سپتامبر) وجود دارد.

با وجود این‌که تحلیل‌های سیاسی رسانه‌های عبری از خوش‌بینی تل‌آویو در دست‌یابی به توافق با بیروت حکایت دارند، اما برآوردهای نظامی رژیم صهیونیستی مبتنی بر احتمال درگیری است. در همین راستا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی  مدعی شد که تل‌آویو  از بیم آنکه حزب‌الله قبل از امضای توافق ترسیم مرزی دست به عملیاتی بزند، در مرز لبنان و فلسطین اشغالی در آماده‌باش مستمر خواهد بود.

در تاریخ ۱۲ مرداد نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از پرواز سه پهپاد غیرمسلح بر فراز میدان گازی مورد مناقشه بین لبنان و رژیم صهیونیستی (کاریش) خبر داد. هرچند ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هر سه پهپاد را رهگیری کرده و مورد هدف قرار داده است، اما حزب‌الله در بیانیه خود تأکید کرده بود که این پهپادها مأموریت اطلاعاتی داشته‌ و توانسته‌اند مأموریت‌شان را با موفقیت انجام دهند و پیام مدنظر حزب‌الله را منتقل کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاریش ترسیم مرزی رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی حزب الله سکوی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع صهیونیست با اشاره به حملات سنگین حزب الله به شمال فلسطین اشغالی از اقدامات ارتش این رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه های صهیونیست اعلام کردند که همه جاده ها در الجلیل به دنبال این حملات بسته شده است.

منابع عبری اعلام کردند که علاوه بر کریات شمونا برق در شهرک های المطله و المناره نیز در شمال فلسطین اشغالی قطع شده است.

شورای الجلیل علیا اذعان کرد: پس از موج سنگین موشکی به شمال هم اکنون برق در المطله و المناره قطع شده است.

این درحالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی تصویری از هدف قرار دادن ساختمانی در کریات شمونا با موشک حزب الله منتشر کردند.

کد خبر 6097369

دیگر خبرها

  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا