Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: امکان تمدید اعتبار گذرنامه‌هایی که تاریخ صدور آن‌ها از ۱۰ سال قبل منقضی شده وجود دارد که البته تاریخ صدور گذرنامه افرادی که برای تمدید گذرنامه خود اقدام می‌کنند حتما باید از مورخه اول شهریور ۱۳۹۱ به این طرف باشد.

سرهنگ "امین غفوری" یاداور شد: برابر اعلام پلیس امنیت عمومی فراجا با توجه به تقاضای زیاد زائران برای پیاده روی اربعین و جهت تسهیل در امر دریافت گذرنامه تمهدیداتی اندیشیده شده که در این زمینه متقاضیان می‌توانند از روز شنبه پنجم شهریور ماه با در دست داشتن گذرنامه خود به ادارات گذرنامه سراسر استان مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه خود اقدام کنند که شرط تمدید، سالم بودن گذرنامه و تاریخ صدور آن‌ها از ۰۱/۰۶/۹۱ باشد و درخواست گذرنامه جدید در دفاتر پلیس + ۱۰ نداده باشند که مهلت این تمدید اعتبار ۶ ماه و تنها برای کشور عراق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: افرادی که گذرنامه قابل تمدید ندارند می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به صدور برگ تردد ویژه اربعین اقدام کنند.


سرهنگ "غفوری" بیان کرد: بانوان و فرزندان زیر سن ۱۸ سال بایستی قبل از مراجعه به ادارات گذرنامه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه و نسبت به کسب رضایت محضری از همسر اقدام کنند.


وی افزود: افرادی که دارای معافیت تحصیلی بوده مانند طلاب، دانشجویان و دانش آموزان بایستی از طریق سامانه سخا نسبت به ثبت نام و اخذ مجوز تردد به کشور عراق اقدام کنند.


وی عنوان کرد: جهت تکریم ارباب رجوع و کاهش تردد به مرکز استان در تمامی شهرستان‌ها نیز این امکان به وجود آمده و مراجعین می‌توانند به پلیس امنیت عمومی شهرستان خود مراجعه و گذرنامه خود را جهت تمدید تحویل نمایند.


سرهنگ "غفوری" گفت: افرادی که هنوز برای صدور گذرنامه اقدام و درخواستی نداشته اند می‌توانند برای سفر اربعین با مراجعه به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ درخواست برگ تردد نمایند.


این مقام انتظامی افزود: برای کسانی که درخواست گذرنامه داده اند، اما هنوز چاپ و تحویل صورت نگرفته یک پیامک با پیشنهاد اینکه آیا برگ تردد می‌خواهند یا خیر برایشان ارسال می‌شود که اگر تائید کنند برگ تردد برای آن‌ها صادر می‌شود و گذرنامه آن‌ها بعدا به دستشان خواهد رسید.


سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان افزود: افرادی که درخواست گذرنامه داده اند بهتر است تا رسیدن گذرنامه صبور باشند و کد رهگیری و بارکد پستی خود را از دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ اخذ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی گذرنامه گذرنامه خود اقدام کنند دفاتر پلیس برگ تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود

جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یک سال تمدید می‌شود.

مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع: سازمان بیمه سلامت ایران

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود