Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:40:00 GMT

دولت شبانه‌روزی برای پیشبرد اهداف تلاش می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۸۲۶۰

دولت شبانه‌روزی برای پیشبرد اهداف تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز دوشنبه در دیدار محمدجواد حاج‌حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: بعضی افراد کارهایی را فکر نکرده، انجام می‌دهند و خودشان و دیگران را به زحمت می‌اندازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) می فرمایند که بعد از تدبر و عاقبت‌اندیشی، اگر کارها در جهت رشد بود، آن را ادامه دهید و اگر دیدید که این کار موجب گمراهی و ضلالت است، از آن پرهیز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) فرمودند که هرگاه کاری انجام می دهید؛ از روی دانش و خِرَد باشد و از کار بدون تدبر و دانش پرهیز کنید و همچنین امیرمومنان(ع) می فرمایند که هر کس نظرات دیگران را بپرسد و در کار خود مشورت کند، از پشیمانی ایمن می ماند و اگر مشورت نکند، به پلیدی گرفتار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه نیت‌ها خوب باشد، خداوند متعال نیز کمک می‌کند، بر توسل به اهل بیت(ع) تاکید کرد و اظهار داشت: باید در انجام کارها، دست به دامن ائمه اطهار(ع) بشویم.  

برچسب‌ها هفته دولت سید ابراهیم رییسی قم صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت سید ابراهیم رییسی قم هفته دولت سید ابراهیم رییسی قم صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است